י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טיפים מועילים: איך לפתוח שבוע ברגל ימין

תחילת השבוע מלאה לרוב בהזדמנויות חדשות, אך יחד עם זאת תחילת השבוע מסמלת גם את החזרה לשגרה שלעיתים היא קצת פחות נחמדה. אספנו את כל הדרכים שיעזרו לכן להתחיל את השבוע בצורה הקלה ביותר

טיפים מועילים: איך לפתוח שבוע ברגל ימין
pixabay





"לכל שבת יש מוצאי שבת" אמר מי שאמר וקשה להתעלם מזה. כן, הפינות הלא סגורות בעבודה, הבית שנותר עם שאריות השבת ובעל וילדים שגם הם מתחילים שבוע על כל המשתמע. בקיצור, תחילת שבוע, מרעננת ככל שתהיה, יכולה לפעמים לתת הרגשה שהשבוע הבא קצת "גדול עלי".
מהיום מתחילים בטוח יותר.

עובדים על נקי - אין כמו להתחיל את השבוע בבית נקי, כדי להשיג את המטרה המיוחלת, תבטיחי לעצמך פרס על הבית המסודר. אם את אוהבת לצאת במוצ"ש, מהיום את מתנה את היציאה בתקתוק מהיר של הבית , אם את ממהרת מכל סיבה שהיא, תסדרי לפחות פינה אחת. נסי להגיע למצב בו כל שאריות השבת נעלמו, כולל הפח, הכביסות של בגדי השבת (שגם אם לא התייבשו לפחות כובסו) וכלי הכסף במקום.

שינה במוצאי שבת, תענוג - לישון בשבת בצהריים לאחר הסעודה זה תענוג גדול, אך לא פעם התענוג הזה גובה מחיר כבד של חוסר יכולת לישון במוצאי שבת. כדי לא להתחיל את השבוע בהתהפכויות מצד אל צד במיטה, כדאי לנסות לישון מעט בשבת בצהריים. אם בכל זאת ישנת, תנצלי את זמן העירות במוצאי שבת לסיים כמה שיותר משימות לקראת השבוע הקרוב.

מתחילים ברגל ימין - אצל הערבים יש אמונה תפלה הטוענת שהלקוח הראשון מסמל על מה שצפוי לעסק באותו היום. לכן המוכרים הערביים עושים כל מאמץ על מנת שהלקוח הראשון בבוקר יקנה ושלא יצא מבלי בידיים ריקות בכדי שתהיה להם ברכה. תאמצי לך את השיטה, שווה להתחיל מוקדם, לא לפספס את שעות הבוקר על שהייה במיטה, גם אם הוא היום החופשי שלך. עדיף לקום כמה דקות מוקדם ולהתארגן בנחת, כל יום אחר בשבוע מתאים לשינה מאוחרת ולריצה מטורפת בבוקר חוץ מלבד יום ראשון.

צ'ופר ממך אליך - כיף גדול לפתוח את השבוע עם הפתעה קטנה שמחכה לך בתיק ביום ראשון בבוקר. אל תחכי שיפתיעו אותך, קחי אחריות ותפנקי את עצמך כי מגיע לך על היותך מי שאת. תחביאי לך שוקולד או כמה עוגיות עם פתק קטן שבו את מאחלת לעצמך שבוע מבורך וכיפי ותחתמי בסמיילי מחייך.

תשתדלי לחייך ויהי מה - כשמלצר חדש מגיע למסעדה הוא מקבל הדרכה טכנית קצרה על העבודה ומצטרף למלצר וותיק להתלמדות, אבל הפרט החשוב ביותר שעליו ללמוד הוא איך פונים ללקוח. פניה נעשית תמיד עם חיוך, לא מתיחת שפתיים קלילה, לא חיוך מבויש אלא חיוך אמתי ומכל הלב. חיוך אינו רק משנה את הבעת הפנים שלנו אלא גם את ההרגשה הפיזית ממש, כיוון שהוא מסמל למוח לייצר אנדורפינים, המפחיתים תחושת כאב פיזי ונפשי ויוצרים תחושת רווחה. תפרגני לעצמך חיוך גדול לתחילת השבוע.


חיוך כמו של מלצרים (אילוסטרציה). צילום: pixabay

ואם בכל זאת הייתה לך התחלת שבוע קשה, אל תצטערי. תזכרי תמיד שלכל יום ראשון - יש גם יום שני.

שבוע טוב!
יום ראשון טיפים לשבוע חדש מוצאי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד