כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

נתניהו רומז מה תג המחיר שישראל גבתה בסוריה: "נתנו מכות קשות"

בפתח ישיבת הממשלה השבועית, התייחס נתניהו לתקרית בגבול הצפוני ואמר: "הבהרנו בצורה חד משמעית לכולם, שכללי הפעולה שלנו לא ישתנו במאומה"

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לתקרית בגבול הצפון אתמול (שבת) ואמר: "שוחחתי לפני דקות אחדות עם הנווט, שמחתי לשמוע שהוא עומד על רגליו, תרתי משמע. שמחתי גם לשמוע שחל שיפור במצבו של הטייס. אנחנו מאחלים לשניהם החלמה שלמה ומהירה".


נתניהו בפתח ישיבת הממשלה הבוקר. צילום: עומר מירון וניר שרף, לע"מ

"אנחנו מצדיעים לטייסים שלנו, לחיילים שלנו, למפקדים שלנו, בראשם הרמטכ"ל. הם שומרים על מדינת ישראל ואנחנו גאים בהם". אמר ראש הממשלה. והוסיף "אנחנו אתמול נתנו מכות קשות לכוחות איראן וסוריה".

כמו כן אמר נתניהו: "הבהרנו בצורה חד משמעית לכולם, שכללי הפעולה שלנו לא ישתנו במאומה - אנחנו נמשיך לפגוע בכל ניסיון לפגוע בנו. זו הייתה המדיניות שלנו וזו תישאר המדיניות שלנו".

לסיום אמר ראש הממשלה: "אני מבקש לומר גם שאני גאה בכם, אזרחי ישראל. אתמול הוכחנו שוב שברגעי מבחן אנחנו יודעים להתלכד כדי להדוף את אויבינו ולשמור על המדינה שלנו".

כזכור, הבוקר דווח כי חל שיפור נוסף במצב הטייס שנפצע קשות בתקרית. ד"ר ירון בר לביא, מנהל טיפול נמרץ ברמב"ם מסר הבוקר, כי צוות המחלקה גמל את הטייס מהנשמה. וכי הוא בהכרה מלאה ומצבו מוגדר עתה בינוני, אולם, הוא עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ.

יצויין כי צה"ל דיווח רשמית כי הושמדו מערכי טילים משמעותיים בסוריה, וכן הקרון שהפעיל את הכטב"מ שחדר לישראל בליל שבת. על פי דיווחים זרים, שישה בני אדם, בהם גם כאלה שאינם סורים - וכפי הנראה איראנים, נהרגו במהלך המתקפה האחרונה של חיל האוויר בסוריה.
התחממות בצפון הפלת מטוס בנימין נתניהו ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד