כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

התרסקות המטוס הרוסי: אותרו גופות הנוסעים • תיעוד

מטוס רוסי של חברת "סראטוב אירליינס" התרסק מספר דקות לאחר שהמריא, על סיפונו היו 71 נוסעים - אף אחד מהם לא שרד. צוותי ההצלה לא הצליחו להגיע ברכביהם לאתר ההתרסקות, והם פילסו את דרכם רגלית • צפו במטוס אחרי ההתרסקות

צילומסך מתוך הסרטון
צילומסך מתוך הסרטון



טרגדיה בשחקים: מטוס רוסי של חברת "סראטוב אירליינס" התרסק מספר דקות לאחר שהמריא, על סיפונו היו 71 נוסעים, אף אחד מהנוסעים לא שרד.

מטוס רוסי שהמריא משדה התעופה דומודאדובו שבמוסקבה, התרסק זמן קצר לאחר ההמראה. ל-71 הנוסעים שנספו לא היה סיכוי. על פי דיווחים מרוסיה, המטוס של חברת התעופה סראטוב אירליינס נעלם מהמכ"ם זמן קצר לאחר שהמריא והתרסק.

צילום:discojournalist

צוותי ההצלה לא הצליחו להגיע ברכביהם לאתר ההתרסקות, והם פילסו את דרכם רגלית. על פי הדיווח מרוסיה, עדי ראייה דיווחו שראו את המטוס "An-148" מחברת התעופה "סאראטוב אירליינס", מתפרק באויר. ההתרסקות אירעה לאחר זמן קצר לאחר ההמראה משדה התעופה במוסקבה.

תושבי כפר נוסף, ארגונובו, שנמצא ליד אתר ההתרסקות, דיווחו שראו את המטוס הבוער נופל מהשמים מעל מחוז רמנסקי באזור מוסקבה.

על המטוס היו 65 נוסעים וששה אנשי צוות ועדת חקירה הוקמה לחקור את ההתרסקות, הדיווח שהחקירה כרגע "חקירה פלילית". דובר משרד החוץ אמר לסוכנות הידיעות "TASS" הרוסית: "נמצאו שברי המטוס ה- AN-148 ומספר גופות ליד הכפר סטפנובסקוי".

ממשרד החוץ נמסר כי בדיווח שקיבל הקונסול הישראלי במוסקבה מהרשויות נאמר, כי לא ידוע על אזרחים זרים שהיו על הטיסה.
התרסקות מטוס רוסי ניצולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד