י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נשים מספרות: חוויית הלידה המושלמת

נשים מכל רחבי הארץ מגיעות ללדת בבית החולים הירושלמי הוותיק 'הדסה' • בדקנו מדוע שווה להגיע אליו גם ממרחק ומה מוצע לך, היולדת בקרוב, בבית החולים

תינוק. צילום אילוסטרציה: pixabay
תינוק. צילום אילוסטרציה: pixabay







מהצפון, מהדרום, מהמרכז, מהשומרון, הנגב ובעצם מכל הערים ברחבי הארץ, עושות נשים את דרכן לירושלים רק בכדי ללדת בבית החולים 'הדסה'. שאלנו אותן מה גרם להן לעשות את הדרך הארוכה רק כדי ללדת שם. אלה התשובות שקיבלנו:

בגלל האפשרות למרכז לידה טבעית

"חיפשתי מקום שיאפשר לי לידה טבעית ככל האפשר עם כמה שפחות התערבויות של הצוות הרפואי. בסקר הגדול שערכתי בין חברותי בטרם הלידה הבנתי שאמצא את זה רק ב'הדסה עין כרם'. בהתייעצות עם בעלי הוחלט שניסע לשם, למרות שהדרך אורכת למעלה משעה, לטובת הרוגע הנפשי שלי ואכן ילדתי שם לפני כמה חודשים בלידה טבעית ומיוחדת, חוויה של ממש".

בגלל הצוות התומך והשירות VIP ובגלל האפידורל

"רציתי חוויה מתקנת. הלידה הקודמת שלי הייתה קשה ביותר בין השאר בגלל הצוות הרפואי והגישה ליולדת ובגלל חדר הלידה עצמו. הגעתי ללידה האחרונה בהדסה אחרי סיור שערכתי בכל בתי החולים הקרובים לביתי ורק ב'הדסה' מצאתי את שחיפשתי: צוות תומך לידה פעילה, שברגע שביקשתי נתן אפידורל מיד, מקלחת בכל חדר לידה ורוגע וביטחון שהקרינו גם אלי ועזרו לי לשנות את החוויה הטראומטית שזכורה לי מהלידה הראשונה. היה שווה את הנסיעה הארוכה".

בגלל הביות המלא והגמיש, בגלל הצוות במחלקות ובזכות יועצות ההנקה

"הגעתי בגלל השמועות על הביות המלא הייחודי ב'הדסה' ואני כאן כדי לספר, זה באמת מדהים! נשארתי עם התינוק מרגע הלידה ועד השחרור, התינוק עבר את כל הבדיקות לידי ואני הייתי איתו כדי לעזור לו לעשות את המעבר בין הרחם המגונן לעולם הרועש. גם בעבורי זה היה מושלם, בתור אמא צעירה לילד בכור שלא יודעת בין ימינה לשמאלה, במחלקה למדתי לטפל בתינוק מאפס כשלידי אחות מנוסה שמסייעת לי ויועצת הנקה שמדריכה אותי בכל רזי ההנקה".

"בחרתי ללדת ב'הדסה' כי ידעתי שאני יכולה לבחור בין הביות המלא לגמיש. לא ידעתי איך ארגיש לאחר הלידה ורציתי להיות בטוחה שגם אם אצטרך את המנוחה, התינוק יהיה בידיים הטובות ביותר. האחיות בתינוקייה היו מעולות ויועצת ההנקה הייתה זו שעשתה את ההבדל בהנקה מבחינתי ומבחינת התינוק שלי"

בזכות ה'לילה השלישי' הניתן למימוש בהדסה בייבי או בבתי החלמה אחרים

"מיד לאחר לידת הבן הבכור שלי גיליתי שכל יולדת שילדה בבית החולים 'הדסה', זכאית ללילה מתנה בבית ההחלמה 'הדסה בייבי'. הישר מהמחלקה יצאתי אל בית ההחלמה וחזרתי הביתה מאוששת ורגועה הרבה יותר. הבטחתי לעצמי שגם בלידה הבאה בעוד כמה חודשים בעזרת ה', אני אעשה את המאמץ ואסע את המרחק הגדול כי מגיע לתינוק אמא רגועה, מגיע לילד הגדול אמא מאוששת, מגיע לבעלי אישה עם כוחות ובעיקר מגיע לי. ממליצה לכל אחת, מכל הארץ. שווה לחלוטין"

אם גם את עומדת ללדת בקרוב, אנחנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון היתרונות של לידה בבית החולים 'הדסה'. הכנסי לקישור, השאירי את פרטייך וגלי איך חווית הלידה שלך יכולה להפוך מטובה למושלמת.
מחלקת יולדות בית חולים הדסה אם וילד תינוקייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד