י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שרה נתניהו בביקור ניחומים בשומרון: "אנחנו איתכם"

אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, ערכה ביקור ניחומים כפול בשומרון אצל יעל שבח ומרים בן גל, שבעליהן, הרב רזיאל שבח והרב איתמר בן גל הי"ד, נרצחו בחודש האחרון. "אי אפשר שלא להתפעל מהאנשים, מהאחדות מהרעות ומכל אווירת ארץ ישראל" כך אמרה הגברת נתניהו בתום ביקורה.

הרב איתמר בן גל הי"ד. צילום: באדיבות המשפחה
הרב איתמר בן גל הי"ד. צילום: באדיבות המשפחה צילום: באדיבות המשפחה





לבקשתה של מרים בן גל, ביקרה הגברת נתניהו היום (א') יחד עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, בחוות גלעד, אצל אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד - יעל שבח ולאחר מכן בהר ברכה אצל בני משפחתו של הרב איתמר בן גל הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה לפני פחות משבוע.



שרה נתניהו פנתה למרים בן גל ואמרה בהתרגשות: "בזכות פנייתך אלי זכיתי גם להגיע לאחותך לצרה, ליעל (שבח). הייתי בחוות גלעד עכשיו, התמונה של שתיכן מהעיתונות נצרבה לי בזיכרון. ממש נגעת לי ללב. אני מעריכה אותך ואת החוזקות שלך. המציאות שנוצרה לך, אם לארבעה ילדים קטנים... זה ממש בלתי נתפס".


שרה נתניהו ומרים בן גל בהר ברכה

והוסיפה: "אנחנו ניצבים מול אויב מאוד אכזר. עכשיו אנחנו מתחילים לראות את זה גם בכל העולם. אותו הטרור שפוגע בברלין הוא זה שפגע בבעלך. כעת ההתמודדות תהיה יום יומית. מכאן צריך להתחזק לבנות את הדברים. אבל הוא תמיד יהיה איתך".

מרים בן גל פנתה בבקשה לרעיית ראש הממשלה ואמרה: "אנחנו מאוד מעריכים את ראש הממשלה ואת כל מה שהוא עושה למען ארץ ישראל. אנחנו חושבים שהתשובה הציונית לדבר הזה היא להכפיל פה את הישוב, בתור התחלה רק להכפיל, אח"כ בעזרת ה' להפוך לעיר. האחיזה שלנו כאן קריטית, אנחנו סומכים עליכם שגם במקרה הזה תעזרו לנו לתת את התשובה האמתית - את ההרחבה והבנייה בהר ברכה".

משפחת בן גל ביקשה גם לחזק את משפחת נתניהו. האלמנה אמרה לרעיית ראש הממשלה: "כל ההכפשות האלו נגדכם, זה לא מייצג אף אחד. תהיו חזקים ראש הממשלה עושה עבודה חשובה ושומר על עם ישראל" ועל כך השיבה אשת ראש הממשלה נתניהו: "זה מה שנותן לי כוח לעמוד בהכפשות האלה. שאנחנו מאמינים בשליחות שלו. שהוא שומר עלינו על כולם. על עם ישראל".

בחוות גלעד. פנתה יעל שבח לאשת ראש הממשלה וסיפרה לה על הקושי בחיים ללא חשמל ומים סדירים. ואילו רעיית ראש הממשלה סיפרה על התלהבותה מנכונותם וחלוציותם של המתיישבים: "אי אפשר שלא להתפעל מהמקום מהנופים, מהאנשים, מהאחדות והרעות כאן, מכל אווירת ארץ ישראל. יש כאן חלוציות. כל עם ישראל תומך בכם, אנחנו אתכם. עצוב לי לבקר רק את המשפחה ולא את האנשים עצמם שעליהם אני שומעת כל כך הרבה".


שרה נתניהו ויעל שבח בחוות גלעד
שרה נתניהו הרב רזיאל שבח יעל שבח הרב איתמר בן גל מרים בן גל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד