י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בואו תלמדו איך לרכוש תוכן שיווקי ולנהל מוניטין נכון ברשת

כשאתם יוצאים בבוקר מהבית תמיד תקפידו להראות מטופחים, ללבוש בגדים יפים ונקיים, להתגלח ולהסתרק. את כל זה אתם עושים ובצדק על מנת שכל מי שיתקל בכם יבין שמדובר באדם רציני, שקול שכדאי לעשות אתו עסקים • ברשת החברתית אמנם לא ממש רואים אותך אך גם שם אתם עושים מאמצים כבירים בשביל שיבינו שאתם רציניים ובעלי מוניטין מכובד וללא רבב

רכישת תוכן מקודם, אילוסטרציה. צילום: pixabay
רכישת תוכן מקודם, אילוסטרציה. צילום: pixabay



הרשת היא מחסן עצום של מידע שאוגר עוד ועוד אינפורמציה והכל נשאר בתוכו. כל מילה טובה או רעה שנכתבה על אדם או מוצר או אפילו רעיון לא תעלם וימצאו אותה די בקלות. ניהול מוניטין פרושו יצירת מצב שבו תוצאות שליליות נדחקות לאחור והתוצאות החיוביות יותר עוברות לפרונט. מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל יציעו לנו את כל המידע שנבקש לדעת אודות כל אחד. במקרים רבים כאשר אנו נרצה להתקבל לעבודה חדשה סביר שיבדקו אודותינו בגוגל על מנת לעמוד על טיבנו.

מה עושים?

אנשים רבים תוהים כיצד ניתן להפטר מתוצאות לא מחמיאות הרשת, איך עושים זאת נכון? במצבים בהם העסק שלנו מופיע בהקשר שלילי בעמודים הראשונים של גוגל הפעולה הנדרשת היא לקדם תוצאות אחרות וחיוביות על חשבון דחיקת תוצאות שליליות. בגדול מדובר בסוג של קידום לא ממומן הפוך, קרי קידום של הרבה תוצאות על ביטוי אחד יחיד.

במידה וקיימות תוצאות שליליות רבות מאוד כדאי לפנות לאנשי מקצוע אך אם ישנה רק תוצאה אחת לא מחמיאה שלא מדורגת גבוה, תוכלו גם לעשות זאת בעצמכם. צד נוסף וחשוב הוא הצורך להבין את מצב התחרות על החברה או השם שלכם. לעיתים ישנם מקרים שקיימת תחרות חזקה, אחת הדרכים להערכת תחרות הינה סריקה מהירה של התוצאות בדף הראשות של גוגל וניתוח של אתרים אשר נמצאים בו. עדיף כמובן שאדם בעל ניסיון יעשה זאת.

קונים פרסום חיובי

דרך מצוינת לשינוי המצב לטובה היא רכישת מאמרי קידום. פעולה זו תסייע עד מאוד לקידום של האתר או הדף שלכם במנוע החיפוש של גוגל. המאמרים מאפשרים בנוסף גם תנועה איכותית וטובה יותר אל האתר וזאת בעיקר מפני שגולשים רבים יחשפו לכתבות ויקליקו על הלינק. כך הקוראים יחשפו למוצרים והשירותים שמציע האתר שלכם. את מאמרי הקידום יש לפרסם באתרים הרלוונטיים בלבד. במידה והמטרה היא הגדלת והעצמת התנועה אל האתר צריך לבחור באתר שהוא בעל תנועתיות גבוהה.

הפרסום חייב להיות במקום אשר נגיש לקוראים באתר. אם מדובר במאמר לצרכים קידומים צריך לבחור אתר אשר מדורג במקום חזק. את המאמרים כדאי להפקיד בידי כותבי תוכן מיומנים שיערכו מחקר מקיף על כל נושא ויספקו מאמרים טובים, איכותיים ומנוסחים היטב. ניתן כמובן לכתוב בעצמיכם את המאמרים אך לשם כך נדרש זמן רב שאותו תרצו בוודאי להקדיש לעסק שלכם. פניה לחברת תוכן תהיה הפעולה הנכונה שתוריד מכם את העול הזה.

פרסום תוכן איכותי בתשלום

כל מי שמחזיק אתר מכיר את התופעה שלפתע מתרחשת איזו תקלה אשר משבשת את סדר היום. או אז אתם עוזבים הכול ורצים לכבות את השריפה באתר. ניתן למנוע בעיות כאלו על ידי העסקת כותבים מקצועיים שימלאו את האתר, העמוד או הבלוג בתוכן איכותי. חברות כאלו מתמחות בנושא כתיבה ועושות זאת בעבור חברות רבות מידי יום.

בטרם תפנו לחברת תוכן מומלץ לבצע מחקר קטן בתחום שלכם הכולל את מילות המפתח השונות שחשובות לכם, נסו לבדוק אילו מילות מפתח הן פופולאריות בתחום וכך תוכלו לקבל החלטה אמתית באילו מילים להשתמש במאמר שתזמינו. את מילות המפתח נהוג לשלב במאמר מספר פעמים אך לא להגזים עם זה. מומלץ שהיא תהיה בכותרת של המאמר אבל בסופו של דבר הנושא נתון לשיקול דעתו של הכותב. כדאי לוודא שהכתיבה כוללת גם שירותי עריכה. לא כדאי להזמין שירות שלא כולל עריכה כלל.

בכל מאמר ראוי וכדאי לשלב קישורים שונים לאתר שלכם או למקומות אחרים שמתאימים לנושא. לא כדאי למלא את המאמר בקישורים ורצוי לעשות זאת בסוף המאמר או בגוף המאמר במקומות שהם רלוונטיים. חשוב לוודא שהקישור אכן פועל כדי שלא תפסידו לקוח ברגע האמת אם יש בעיה בקישור. בכל מקרה ניתן לפנות לבעלי מקצוע בתחום שייעץ.
תוכן מקודם רשת קידום תוכן חברות תוכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד