י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בנו של האלוף: "החיילים שהותקפו בג'נין נכנסו לתקוף פלסטינים"

"החיילים עשו פניה לא נכונה? איזה שטויות, אין אפשרות להיכנס לעיר פלסטינית בטעות" כך בטוויטר של פעיל ה-BDS - בנו של האלוף לשעבר בצה"ל

אילוסטרציה. צילום: נאסר איסטאיה, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: נאסר איסטאיה, פלאש 90



מיקו פלד, בנו של האלוף וחבר הכנסת לשעבר מתי פלד, מהגנרלים של מלחמת ששת הימים, וקרוב משפחה של אחד מהחותמים על מגילת העצמאות, פלד מהמובילים הבולטים של תנועת ה-BDS בארה"ב, אחייניתו סמדר בת ה-14, נרצחה בפיגוע התאבדות במדרחוב בן יהודה בירושלים, מאז הפך פלד למרצה בקמפוסים בארה"ב, בנוסף פלד מסתובב ברחבי העולם ומרצה על הסכסוך הישראלי פלסטיני לכל מי שמבקש.

פלד אוחז בדעות קיצוניות ואמר בעבר כי "ביצוע הפיגוע הוא חלק ממאבק לאומי של עם שסובל דיכוי כבר 70 שנה, החמאס הוא לא ארגון טרור מבחינתי".

מסתבר שפלד לא מפסיק להפיץ את דעותיו, רק שעכשיו ללא בושה הוא הלך צעד קדימה, הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו שקרים בוטים למקרה הלינץ בשני חיילים שאתמול נכנסו בטעות לג'נין, וברגע האחרון חולצו על ידי שוטרים פלסטיניים. החיילת נפצעה מזריקת אבנים ודיממה קשות בפנים, החייל נפצע קל.


תיעוד מהלינץ' אתמול

פיטר לרנר מי שהיה דובר צה"ל לתקשורת הזרה עד לפני שנה ופרש, צייץ בחשבון הטוויטר שלו "זה מה שקורה כשחיילים עושים פניה לא נכונה לעיר פלסטינית, אני רוצה לומר תודה לכוחות הביטחון הפלסטיניים על עצירת הלינץ' בניסיון להוצאה להורג אכזרית".

מיקו פלד הגיב וצייץ "החיילים עשו פניה לא נכונה? איזה שטויות, אין אפשרות להיכנס לעיר פלסטינית בטעות, אם הם נכנסו אז זה היה בשביל לפגוע בפלסטינים, אני נוהג בערים פלסטיניות כל הזמן ואף פעם לא היה אפילו אירוע הקל ביותר".

פלד לא ציין שהוא נוהג בערים פלסטיניות לבוש בכפיה, וגם דואג להצטלם עם כפיה איפה שרק מתאפשר לו, את העובדה שהחיילים לא היו לוחמים, והם נכנסו ברכב מנהלה לא ממוגן עם רובה M16 אחד ללא מחסנית בהכנס. את זה הוא כמובן לא ציין.
לינץ BDS ג'נין חיילי צהל מיקו פלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד