ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

החרדים מגינים על נתניהו: "רדיפה פוליטית ואישית, החקירה זוהמה"

ברגע האמת: הח"כים החרדים יוצאים הערב להגנתו של ראש הממשלה נתניהו על רקע המלצות המשטרה להעמידו לדין בתיקים 1000 ו-2000 בגין עבירות שוחד • גפני: "ההמלצות אינן מעלות ואינן מורידות" • ליצמן: "לפיד התגלה בבושתו" • מקלב: "החקירה זוהמה לכל אורכה"

Yonatan Sindel/Flash90
Yonatan Sindel/Flash90 צילום: Yonatan Sindel/Flash90



יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס הערב להמלצות המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקי 1000 ו-2000 ואמר כי ההמלצות "אינן מעלות ואינן מורידות". גם ח"כ אורי מקלב יצא להגנתו של ראש הממשלה.

לדבריו של גפני, "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות, המלצות המשטרה מבחינת החוק, אינן מעלות ואינן מורידות, ובמיוחד לאור האירועים האחרונים שהיו במשטרה, וכל עוד לא יוחלט אחרת בקרב הגורמים המוסמכים בעניין, ראש הממשלה רשאי להמשיך בתפקידו, זה החוק. וכך אנו מתייחסים לעניין, ואני מקווה שהוא ייצא נקי וחף מפשע".

סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן תקף ואמר הערב כי "ח"כ לפיד התגלה הערב בבושתו הציבורית, כשהוא ממשיך גם כעת את ניסיון ה'פוטש' נגד רה"מ, אותו ניסה להוביל כבר ב 2014, בגינו אף הודח מתפקידו הכושל באוצר".

ליצמן הוסיף כי "אני מחזק את ידי ראש הממשלה נתניהו, מאמין בחפותו ומאחל לממשלה שבעזרת השם תסיים את ימיה כחוק לטובת אזרחי ישראל".

ח"כ אורי מקלב הגיב על המלצות המשטרה: "על אף ההמלצות הקשות, אי אפשר להתעלם כי החקירה התנהלה על רקע רדיפה פוליטית ואישית, החקירה זוהמה לכל אורכה ולכן צריך להתייחס אליה בפרופורציות האמיתיות".

בנימין נתניהו משה גפני אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד