י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אבקה לבנה נשלחה למשרדו של אובמה; ה-FBI פתח בחקירה

מכתב המכיל חומר אבקה לבן נשלח למשרדו של הנשיא לשעבר ברק אובמה. השירות החשאי הפדראלי של ארה"ב פתח בחקירת האירוע • מאוחר יותר זוהה החומר כאבקה לתינוקות

אובמה. צילום: pixabay
אובמה. צילום: pixabay צילום: pixabay



מכתב המכיל חומר אבקה לבן נשלח למשרדו של הנשיא לשעבר ברק אובמה. השירות החשאי הפדראלי של ארה"ב פתח בחקירת האירוע. מאוחר יותר זוהה החומר כאבקה לתינוקות.

האירוע אירע (אתמול) ביום שלישי במשרדו של הנשיא לשעבר בצפון מערב קליפורניה. הרשויות מסרו שהחומר הגיע במכתב שנשלח בדואר מהונג קונג ללא זיהוי מהיכן בדיוק נשלח וללא שום פרטים. עדיין לא ידוע אם אובמה היה במשרדו כשהגיע המכתב, לא דווח על מסר או מכתב שמסביר את מטרת משלוח האבקה.

זהו המקרה השני השבוע. ביום שני אושפזה כלתו של הנשיא טראמפ, ונסה טראמפ, לאחר שפתחה מכתב שנשלח לבעלה, דונלד טראמפ ג'וניור, ובו אבקה לבנה, המעטפה הכילה פתק ובו נכתב: "אתה אדם נורא ועכשיו אתה מקבל את מה שמגיע לך".

כאשר פתחה ונסה טראמפ את המכתב, נשפכה אבקה לבנה והיא התקשרה למספר החירום 911. כפי שדווח ב'בחדרי', גם במקרה של ונסה טראמפ התברר שהאבקה לא היתה מסוכנת, האבקה זוהתה כעמילן תירס והגיעה מבוסטון.

טראמפ ג'וניור אמר כי המכתב נשלח על רקע התנגדות פוליטית. "תודה שונסה והילדים שלי בטוחים ולא נפגעו אחרי המצב המפחיד מאוד שהתרחש הבוקר", צייץ ביום שני דונלד טראמפ הבן. "ממש מגעיל שאנשים מסוימים בוחרים להביע את דעותיהם המנוגדות בהתנהגות מטרידה כזו".
ברק אובמה אבקה לבנה ונסה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד