י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ברגע האחרון: יעקב שוואקי יחליף את שלומי שבת

קונצרט ענק יתקיים ביום שני הקרוב בלוס אנג'לס, בהשתתפות זמרים מהשורה הראשונה ותזמורת ענק • ברגע האחרון נאלצו בהפקה להחליף את שלומי שבת, שהיה אמור להיות הזמר האורח של הערב, ובמקומו שובץ הזמר יעקב שוואקי • כל הפרטים

ברגע האחרון: יעקב שוואקי יחליף את שלומי שבת
פלאש 90





ביום שני הקרוב יתקיים קונצרט ענק בלוס אנג'לס במסגרת חגיגות היובל של ישיבת "גינדי מיימונידס", המציינת חמישים שנה להיווסדה. כל ההכנסות מהכרטיסים - שכבר אזלו כולם, ילכו לטובת הישיבה.

על הבמה תופיע סוללת זמרים מהשורה הראשונה, וביניהם - אברהם פריד, החזן יצחק מאיר הלפגוט, ונציגי הדור הצעיר של תעשיית המוזיקה האמריקאית: שמחה ליינר וברוך לוין.

הקונצרט היוקרתי זכה לשם "ביחד נשיר, קולות רבים - שיר אחד". על ההפקה הופקד המוזיקאי הוותיק יוחי בריסקמן, שאף ינצח, בשיתוף עם המנצח הישראלי יובל סטופל, על תזמורת הענק בת 60 הנגנים שתלווה את הערב.

הזמר האורח שהוזמן היה הזמר הישראלי שלומי שבת, שבשנים האחרונות העיד על עצמו שהוא מתחזק ומתקרב לדת, ואף נסע לקברו של רבי נחמן באומן מספר פעמים לחוג של את ראש השנה.





אלא שימים ספורים לפני הקונצרט, הזמר הישראלי הפופולרי חש שלא בטוב, ואף אושפז בבית החולים לאחר שהתגלתה אצלו דלקת ריאות. בעקבות כך, הודיעו מקורביו להפקת הקונצרט כי שבת לא יכול לצערו להשתתף באירוע.

בהפקה התעשתו מהר מהעדכון המפתיע, וחיפשו מי יכול למלא את מקומו של הזמר הישראלי המצליח על תקן הזמר האורח של הערב. בהפקה פנו לכמה זמרים, שהשיבו בשלילה בעקבות מחויבות קודמות. לבסוף נמצא מחליף ראוי: הזמר יעקב שוואקי, שיופיע ויבצע ממגוון שיריו, ויצטרף לזמרים האחרים שכבר הבטיחו את מקומם.

ברחבי לוס אנג'לס ובמקומות נוספים באזור פורסמו מודעות ענק על קיומו של הקונצרט, ובהפקה נאלצו לשלוח לרוכשי הכרטיסים הודעה בדבר חילוף משבצת הזמר האורח: "חבר יקר, הרינו לעדכן כי הזמר שלומי שבת, שהיה אמור להופיע בקונצרט, לא יוכל להשתתף לאחר שלא חש בטוב. הזמר יעקב שוואקי יחליף את מקומו".
גינדי מיימונידס שלומי שבת יעקב שוואקי קונצרט לוס אנגלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד