י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אישי נשי: "אני רווקה שמארסת אח קטן ומעזה לשמוח"

אישי נשי, טור שבועי חדש בו נשים מספרות על המקום האישי שלהן במעגל החיים הנשי. כך כתבה לנו השבוע אתי, רווקה בת 28: "להיות רווקה בת 28 זה לא פשוט אבל לארס אח זה שמח בכל מצב, ואין לזה קשר מצבי הזוגי, אז חברות שימו לב, אני שמחה!"

אישי נשי: "אני רווקה שמארסת אח קטן ומעזה לשמוח"
פרחים צילום: Pixabay





שלום לכן חברות יקרות. רציתי לעדכן שמגיע לי מזל טוב, למעשה מזל טוב כפול.
דבר ראשון, חגגתי אתמול יום הולדת 28. סיבה טובה לאיחולים לא? כמו כל שנה. ברוך ה' מאחורי שנה נהדרת. אני מודה לה' על כל הטוב שהוא נתן ונותן לי - בריאות טובה, כישרונות מיוחדים, משפחה נהדרת ועבודה טובה ומספקת. אני מתפללת על העתיד- שישלח הצלחה במעשה ידי וימלא בשנה הקרובה את כל משאלות ליבי לטובה וכמובן עושה חשבון נפש פרטי לגבי מה עשיתי השנה, איך התקדמתי איפה נפלתי ויותר חשוב איך אני יכולה להשתפר ולהתקדם ומה הייתי רוצה לקבל על עצמי

הסיבה השנייה בזכותה מגיעות לי ברכות מזל טוב היא אירוסי אחי הצעיר. אחי הקטן והאהוב התארס לפני שלושה ימים עם בחורה מתוקה מדבש והוא (ונראה שגם היא) ממש מאושר.

אני חייבת לציין שגם בעיני הכלה החדשה מוצאת חן. אני שמחה בשביל אחי הקטן וגם בשבילי – כיף "להרוויח" גיסה חדשה.

אז למה במקום ברכות מזל טוב שמחות ומשתתפות מכל חברותי, נשמע כאילו כולן מתקשרות לנחם או באות לשבעה? מאחורי לא מעט שיחות טלפון עם עיניים דומעות, ביקורים שנאמרו בהן רק מילים של קבלת דין וכאב.

בגלל שאני רווקה ועוד לא מצאתי את בן זוגי?

אז חברות יקרות אני חוזרת ומעדכנת. מגיע לי מזל טוב, מזל טוב כפול!

נכון שהקב"ה עוד לא זיכה אותי להקים בית ולכן כבר כתבתי למעלה שאני מתפללת שהשנה הוא ימלא את משאלות ליבי- ואת המשאלה הזו במיוחד. נכון שאני עושה חשבון נפש פרטי ובודקת האם יש עוד השתדלות שאני צריכה לעשות ויחד עם זאת יש לי כל כך הרבה מה להודות.

אני מודה על הגיל שלי ועל ניסיון החיים שהתווסף לי. אני מודה על אירוסי אחי הצעיר, זהו מאורע משמח מאד, שאינו נוגע כלל בחסר שלי. אף אחת מכן לא חושבת שהוא לקח לי משהו? הוא רק מעניק לי עוד גיסה- חברה.

אז חברות יקרות, את מילות הנחמה וההשתתפות בצער תשמרו לימים ושבועות בהם אני מרגישה כואבת ועצובה בגלל החסר שלי, כי היום אני פשוט שמחה!

קוראות יקרות, אנחנו מזמינות אתכן לשתף אותנו בסיפורים/אתגרים/חוויות מהחיים שלכן. שלחו לנו ל: [email protected]
רווקות מאוחרת אחות גדולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד