י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רחל בת לאה נעדרת באירוע הירי בפלורידה

בבית ספר בפלורידה ירה צעיר בתלמידים, 17 נהרגו ועשרות נפצעו. היורה נעצר לאחר מרדף • בבית הספר לומדים מספר תלמידים יהודיים, ואחת מהם נעדרת לפי שעה: התפללו עבור רחל בת לאה

זירת הירי בפלורידה
זירת הירי בפלורידה



שבעה עשר איש נהרגו ולפחות 30 נפצעו מירי בבית ספר בפלורידה, כוחות ביטחון רבים נמצאים בתיכון בעיר פארקלנד, היורה נעצר. עשרות תלמידים ששהו בבית הספר בזמן הירי ברחו ממנו.

מדיווחים של התקשורת המקומית, היורה ככל הנראה אחד התלמידים מבית הספר הוא ניסה לברוח מהמקום אבל נעצר.

ה'סקיי' הבריטי מדווח כי היורה נעצר כשעה לאחר הירי - לאחר מצוד נרחב שהתנהל אחריו. השריף סקוט ישראל מסר, כי "היורה יצא וחזר מבניין בית הספר תוך כדי הירי, עד שנתפס".

על פי הדיווחים באתר 'ישיבה ווארלד', אחוז גבוה מתלמידי בית הספר - יהודים. נכון לעכשיו, נעדרת תלמידה יהודייה שהוריה טרם איתרו אותה. הציבור מתבקש להתפלל עבור רחל בת לאה.

נשיא ארצות הברית טראמפ התייחס לאירוע הירי וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תפילותיי ותנחומיי למשפחות הקורבנות באירוע הירי הנורא בפלורידה, אסור לעולם ששום ילד או מורה או כל אחד אחר ירגיש חוסר ביטחון בבית ספר אמריקני".



על פי דיווחים בארה"ב, היורה הוא תלמיד לשעבר בבית הספר בו ירה. בחשבון האינסטגרם שלו ישנם תמונות רבות שלו רעול פנים כשהוא מחזיק כלי נשק. בפוסט בחשבון שלו נרשמו מספר פעמים המילים "אללה וואכבר". אינסטגרם, השייכת לחברת פייסבוק, הורידה את התמונה בה נכתבו הקריאות.




"אללה וואכבר". חשבון האינסטגרם של היורה.

רשת CNN מדווחת שהיורה הפעיל את אזעקת כיבוי האש, וברגע שהתלמידים יצאו מהכיתות כדי להתפנות מהבנין, הוא החל לירות לעברם, על פי הדיווח התלמידים זיהו את היורה.

התלמידים חשבו שזה תרגיל של כיבוי האש, אבל מהר מאוד הם הבינו שיורים לכיוונם והחלו לברוח מהמקום. כאמור, בשלב זה ישנם 17 הרוגים ועשרות פצועים.
ירי בית ספר פלורידה ארהב הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד