י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הכירו את רמי לוי: בגיל 38 עושה עסקים במיליוני שקלים

בגיל 38 הוא הספיק לקנות, למכור ולנהל עשרות עסקים שונים • בבעלותו משרד המטפל במאות תיקי הנהלת חשבונות של עסקים, לרגליו עשרות הזדמנויות להשקעות ומאז הוא מקפיד לנצל אותן: מפיתוח עסקים ומכירתם ועד חברת ניהול נכסים משגשגת • הכירו את רמי לוי

רמי לוי. צילום: r&g
רמי לוי. צילום: r&g



סדר יומו של איש העסקים, רמי לוי, עמוס במיוחד, אך פניו מקרינים רוגע ושלווה. הוא נע בין המשרד בירושלים לבין ניהול עסקים, ועד פיתוח נכסים קיימים ומכירתם. כשמביטים על כל מה שהוא עושה – קשה להאמין שמדובר באדם אחד.

רמי לוי, בן 38, נולד במעלה אדומים ומתגורר בה עד היום. נשוי לאסתר, מנהלת פרויקטים במשרד התחבורה, ואב לשני בנים ובת. במהלך השנים נגע לוי בתחומי עניין רבים: הוא למד ניהול רשתות מחשבים, היה בעלים של חנות לחומרי בניין, ובהמשך נכנס לתחום החשבונאות.

לאחר שסיים את לימודיו ביעוץ מס, עבד תקופה במשרד רואה חשבון של דודו בירושלים. לאחר מכן עזב את עולם השכירים והפך לעצמאי. הקים משרד, צבר מאות לקוחות, רכש משרד נוסף מעמית פורש, ועולם שלם נפתח בפניו יחד עם דלתות מעניינות אותן ידע לפתוח לנתיבים משתלמים.

במקביל, לאור דרישה של לקוחות מקנדה, הקים לוי חברת ניהול נכסים בישראל ביחד עם שותפו, יגאל רנץ, והוא מנהל ללקוחותיו נכסים מטבריה ועד אילת: נכסים פרטיים, משרדים, מסחר, נכסים שמושכרים לדיור ממשלתי, וכן ניהול מרכזים מסחריים. בחברת הניהול עוסק יגאל בכל הנוגע לתפעול הנכסים: גביית שכירויות, ניהול חוזים ועוד. לכל תחום יש כמובן את האיש המקצועי האחראי, אם מבחינת תחזוקה ואם מבחינת עורכי דין לחוזים ועוד.

חברת הניהול מתפתחת בקצב מהיר והיא מונה נכון לעכשיו עשרות לקוחות. מבחינת לוי, זו כמובן רק ההתחלה.

בראיון עמו מגלה לוי כי מלבד יעוץ המס וחברת ניהול הנכסים, הוא מפתח כרגע חנות טבע שרכש – והופך אותה לרשת. "מדובר בחנויות הטבע רוזמרין מוצרי טבע ואורגני, להן סניף בירושלים, ולשעבר סניף שרונה מרקט בתל אביב", מספר לוי ומבטיח: "בקרוב ייפתח הסניף במודיעין, ובשנתיים הקרובות ייפתחו עוד חמשה סניפים שונים".

"פתחתי את רשת חנויות הטבע כהשקעה", מסביר לוי. "אני לוקח עסק, מפתח אותו ומוכר. יש לי כמובן צוות מקצועי שמנהל את העסק ואני בעיקר מפקח מלמעלה. הרשת הנוכחית נמצאת בפיתוח, וכבר מגלגלת סכום של 2.5 מיליון ₪ בשנה. החזון מייעד לה סכומים הרבה יותר גדולים".

במקביל לכל אלו, בחודשים הקרובים ייפתח קניון ים המלח - בו נחתמו חוזים עבור שני עסקים נוספים של לוי.

לוי מבהיר כי בכך לא תמה עבודתו. "אני מעורב כרגע בעסקה בה יימכר מבנה במחיר של 45 מיליון ₪, ובו ייבנו ארבעת אלפים מטרים של מרכז מסחרי וארבעת אלפים מטרים של מגורים. הכיף שלי לראות איך דברים מתפתחים, הופכים למושלמים ואז להתקדם לפרויקט הבא".

את רוח העסקים הנושבת בו ללא לאות, ירש לוי כבר בבית אביו. שכמו יתר בני משפחתו היו קבלנים. כילד נהג לוי לעבוד עם אביו ולהכיר את אופי העבודה מכל כיווניה. הפיזיים והניהוליים.

כיצד מצליחים לנהל כל כך הרבה עסקים במקביל ולהישאר שפויים?

"כנראה שיש איזשהו דרייב שנולדתי איתו ואני מקווה שהוא ימשיך ללוות אותי עוד הרבה שנים, אבל בעיקר כי יש לי סביבה תומכת ואוהבת. וזה המקום להודות לאשתי, אסתר, שותפה מלאה לכל החלטה ותומכת לכל אורך הדרך. זה נותן לי את החשק ואת הכח, ללא ספק".






קרדיט: Ozio architect&urban planners
רמי לוי עסקים איש עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד