י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעקבות הסערה • המקובל פרסם סרטון הבהרה: "הוא משוגע לגמרי"

המקובל הצדיק רבי דב קוק מטבריה, הצטלם היום (חמישי) לסרטון בו הוא מודיע שהפעיל הפוליטי רון קובי המתמודד לראשות העיר טבריה, גורם לו לצער וחשש להתקף לב • לאחר שהסרטון שפורסם - גרם לסערה בעיר,פרסם הרב סרטון נוסף בו הוא מזהיר שלא לפגוע בפעיל

בעקבות הסערה • המקובל פרסם סרטון הבהרה: "הוא משוגע לגמרי"



המקובל הצדיק רבי דב קוק מטבריה, הצטלם היום (חמישי) לסרטון בו הוא מודיע שהפעיל הפוליטי רון קובי המתמודד לראשות העיר טבריה, גורם לו לצער וחשש להתקף לב.

כיודע הפעיל רון קובי מנהל מאבק בשנים האחרונות נגד התחרדות העיר טבריה באמצעות סרטונים שמעלה לחשבון הפייסבוק שלו, ובאמצעותם מנצל את המאבק בין חרדים לחילונים בעיר על מנת לגייס תומכים שיצביעו בו בבחירות לראשות העיר.

בסרטון אומר הרב קוק כך: "אם אני אעזוב את העולם, והלב שלי יפסיק לפעום חס וחלילה, בלי לפתוח פה. אבל רון קובי גורם לי כל יום חשש התקף לב, כנראה הוא רוצה שאני ימות. הוא גורם לי כל יום ויום כולל עכשיו קרוב להתקף לב. אם אני ימות בגללו ויהיה לי התקף לב, תדעו לכם שבשמים אני לא ישתוק, אני ידבר גם שם בשמים – ובשמים זה יפעל".



הסרטון שפורסם גרם לסערה בקרב חרדים רבים בעיר, שזעמו על רון קובי וקראו לפגוע בו עד שיחדל מפעילותו נגד התושבים החרדים בעיר.

בעקבות כך, צילם הרב קוק סרטון נוסף בשעה האחרונה בו הוא קורא שלא לפגוע בפעיל רון קובי: "שוב אני חוזר ומודיע לא לפגוע ברון קובי. משוגעים מי שאומר לפגוע בו. מי שחושב לפגוע בו הוא עבריין ועושה מעשים של עשו הרשע. רון קובי רוצה להלביש את זה עלי בכוונה, כיוון שהוא רוצה תמיד להכפיש אותי, ורוצה לומר דברים שלא אמרתי. שוב, מי שחושב לפגוע ברון קובי, ומי שחושב לדבר על זה בכלל, מי שמרים עליו ציפורן הוא לא שייך לנו. הוא משוגע לגמרי ושייך לעשיו הרשע".



הרב הבהיר שוב ושוב בסרטון: "אני אומר לך רון קובי -אתה רוצה אכן שאני ימות. אתה יודע שהלב שלי בקושי מתפקד בגללך, אתה יודע שאתה מייסר אותי ביסורים קשים ממוות ואתה עושה את זה אף על פי כן, כי אתה שונא אותי. גילית את פרצופך, אתה פוגע בי, אתה עושה אותי חולה לב, אתה רוצה שאני ימות, ואני מסוכן בגללך. תתבייש לך".

תגובתו של הפעיל רון קובי לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.
הרב דב קוק מקובל טבריה התקף לב רון קובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד