י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פייק גיוס בנות • הגר"ש בעדני תוקף: "הרבנים קיבלו עדויות שקר" האזינו

חבר מועצת חכמי התורה במתקפה חריפה נגד הטוענים כי יש "גזירת גיוס בנות": "הרבנים מקבלים עדויות של שקר. חתמו סתם. אחד שניים חתמו ואח"כ כולם חתמו אחריהם" • "הפלג הולכים באמריקה, בסאטמר, ואומרים 'מגייסים', 'מגייסים'. הם רוצים כסף"

הגר''ש בעדני. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
הגר''ש בעדני. צילום: יעקב כהן, פלאש 90



בשיחה מיוחדת של הגאון רבי שמעון בעדני ראש כולל תורה וחיים בבני ברק וחבר מועצת חכמי התורה, אומר הרב בעדני כי אין גזירת גיוס בנות וכי כל בת דתיה מקבלת פטור.

בשיחה עם תלמידיו על טענות הפלג סביב סוגיות הגיוס, נשמע הרב משוחח עם תלמידיו שמבררים איתו על נושא גיוס בנות, גיוס בנים וכו'. הרב בעדני מציב בפני תלמידיו את העובדות המלאות, ועונה לשאלות הרבות שתלמידיו מציבים על פי פרסומים שונים של הפלג. 'בחדרי חרדים' עם ההלקטה המלאה.



"אנחנו דואגים לבחורי הישיבות, מה יהיה איזה חוק יהיה", אומר הרב בעדני. "אצל הבנות החוק פשוט: כל 'בית יעקב' המנהל לוקח את השמות של כולם הולך ללשכת גיוס כולם בלי יוצא מן הכלל. מה יש עוד? יש חילוניות, והן צריכות להוכיח שהן שומרות שבת ואוכלות כשר ויש וועדה ויש רב ועו"ד, וחוקרים אותה אם נמצאת שקרנית".

"הייתה הפגנה ליד מקום של גיוס. אמרו שיש שם בחורה. סתם שקר כלום שום כלום. בא אלי אחד אמר לי... אמרתי לו אתה רוצה לומר שמנהלי הסמינרים רשעים שולחים לצבא. אמר לי 'כן'. אמרתי לו 'תסתלק, איך אתה יכול להגיד כך'.

הרב בעדני תוקף: "תביאו דוגמאות, ריבונו של עולם. הייתה בחורה חילונית שהתגייסה, עזרו לה. תביאו דוגמאות. סתם צועקים. תביאו דוגמאות.

תלמיד שואל: "איך הרבנים משתכנעים? הרב צדקה, הרב בוארון?

הגר"ש בעדני: "הם מקבלים עדויות של שקר. הרבנים חתמו סתם. אחד שניים חתמו - ואח"כ כולם חתמו אחריהם, כמו שאני חותם על הרבה דברים ואח"כ מצטער עליהם".

"אמר לי מישהו שהפלג הולכים באמריקה בסאטמר 'מגייסים' 'מגייסים'. הם רוצים כסף. על פי החוק גם המפד"לניקים נקראים בני ישיבות.

"מי צריכות לבוא ללשכת הגיוס - חילוניות שלמדו בבית ספר חילוני ואומרות שהן דתיות. הביאו לי מקרה של בחורה שהתגייסה וגם אותה הוציאו.

"תביאו שמות. תביאו שמות. למה אלי לא מביאים שמות, אפילו שם אחד. לא מאמין שהם יודעים על מה חתמו (הרבנים שחתמו לאחרונה על גיוס בנות. י.ג.).

אחד מתלמידיו של הרב הגר בסמיכות לאחד מאנשי הפלג נשמע מספר, שאותו פעיל הפלג הגיע אליו ואמר לו שיש הרבה סיפורים על גיוס בנות וביקשו שיספר לרב בעדני. "אמרתי לו", מספר התלמיד, "שיביא שם אחד ואני אעביר לרב, אני מחכה כבר ארבעה חודשים עדיין לא הביא לי שם".
הרב שמעון בעדני פייק גיוס בנות רבנים הקלטה הפלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד