ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

יומיים לפני חתונתה: הכלה התהפכה עם רכבה סמוך לכניסת השבת ויצאה ללא פגע

נס סמוך לכניסת השבת בבני ברק: כלה שהתהפכה עם רכבה ברחוב הרב קוק, יצאה ממנו ללא פגע כונן 'איחוד הצלה' מתאר ל'בחדרי': "הגלגלים עדיין מסתובבים, שקט, צעירה מזדחלת לה מתוך חלון הרכב, אני מציץ לתוכו, הוא ריק"

הרכב ההפוך
הרכב ההפוך

 


נס בערב שבת בבני ברק: זמן קצר לפני כניסת השבת, התקבל דיווח במוקדי ההצלה, על רכב שהתהפך ברחוב הרב קוק בבני ברק.

כוננים שהגיעו למקום, גילו רכב מסוג יונדאי i20, כלה צעירה בת 19 וחצי שתינשא אי"ה מחר - יום ראשון, יצאה ממנו ללא פגע וסירבה להתפנות לבדיקות בבית החולים.

כונן 'איחוד הצלה' איציק בנזימן שהגיע ראשון לאירוע, מתאר הערב ל'בחדרי חרדים' את הסיטואציה: "השעה 16:30 דמדומי השקיעה ברקע, שבת נכנסת ב-17:05, עם המגבת על הכתף ומכונת הגילוח ביד, הסירים על האש רגע לפני הנחתם על הפלטה, אווירה של אוטוטו נכנסת השבת, המוזיקה ששומעים רק לפני השבת, לפתע אני מתעדכן על ת. ד. קשה ברחוב הרב קוק".


חילוץ הרכב ההפוך.

"בהגיעי למקום אני רואה רכב הפוך" מתאר בנזימן "הגלגלים עדיין מסתובבים, שקט, צעירה מזדחלת לה מתוך חלון הרכב, אני מציץ לתוכו, הוא ריק. מדווח למוקד, כי נפגעת חולצה עצמאית. היא בהכרה מלאה ושאין עוד נפגעים. אני ניגש אליה מתרשם ממבט ראשוני שהיא בסדר מתקשרת, זוכרת, ללא סימני חבלה משמעותיים לעין".

איציק מספר עוד ל'בחדרי חרדים' כי ביום ראשון הבחורה מתחתנת "אני מכיר את המשפחה, מתקשר לאמא שלה ומרגיע אותה, לא להאמין שרק לפני חצי שנה בערב החתונה של אחותה הגדולה גם הייתי בת. ד. שלהם ובה בחסדי ה' יצאו בשלום".

לסיום, הוא מציין כי הכלה הצעירה, סירבה להתפנות וכי הרכב ההפוך פונה מהמקום במהירות עוד טרם כניסת השבת.

 















צילום: מאיר פרידמן

התהפכות רכב כלה נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד