כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עושה פאדיחות? הג'וב החדש של אבנר נתניהו

בנו של ראש הממשלה סיים את שירותו הצבאי והחל לעבוד כמלצר במסעדה, תחת אבטחה קבועה. האמא שרה כבר הגיעה לבקר ולהצטלם

אילוסטרציה. צילום: משה שי, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: משה שי, פלאש 90 צילום: משה שי, פלאש 90

 


אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחזר לאחרונה מטיול אחרי צבא באוסטרליה וניו זילנד, החל לעבוד כמלצר במסעדה בירושלים, כך מדווחת אדוה מלמד לוי במדור 'העלוקה' של 'ידיעות אחרונות'.

ע"פ הדיווח, לאבנר נתניהו מתלווה מאבטח צמוד לכל משמרת מלצרות. האם ה-פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת שרה, כבר הגיעה לבקר אותו ואף הצטלמה עם כל צוות המסעדה.

כזכור, אבנר נתניהו השתחרר מצה"ל בסוף שנת 2017, לאחר שסיים שירות של שלוש שנים בחיל האיסוף הקרבי. הוא התגייס לצבא לאחר שנת שירות בגרעין עירוני בבת ים.

 


אבנר נתניהו לצד אביו ראש הממשלה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90צילום: אבנר נתניהו לצד אביו ראש הממשלה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90

אבנר נתניהו לצד אביו ראש הממשלה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90



בטיול הממושך אחרי הצבא באוסטרליה וניו זילנד התלוו לאבנר נתניהו מאבטחים צמודים מיחידת "מגן", היחידה לאבטחת אישים במשרד רה"מ שאמונה על אבטחת שרים וכן על אבטחתם של רעיית ראש הממשלה וילדיו. מאבטחים של היחידה ליוו בעבר את האח יאיר נתניהו, בנסיעותיו לחו"ל. בין היתר הם התלוו אליו לחופשה באיביזה, וביעדים נוספים.

בעבר נמתחה ביקורת על אבטחת בניו של ראש הממשלה במימון המדינה. כך למשל, בעת נסיעתו האחרונה של נתניהו לארה"ב, הצטרף אליו הבן יאיר שזכה לאבטחה כבדה סביבו, גם לאחר שהמשיך משם לחופשה, המאבטחים המשיכו עמו.

אבנר נתניהו מלצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד