כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אחרי שבעה שבועות של התאוששות מניתוח: הרבי מויז'ניץ חוזר ארצה

בעוד זמן קצר, ינחת הרבי בשדה התעופה ומאות החסידים יקבלו את פניו מתחת לביתו בקרית ויז'ניץ ל'בחדרי' נודע כי הרבי הקדים את חזרתו בגלל חתונה לכלה יתומה מהחסידות שמתחתנת השבוע

הרבי מויזניץ. צילום: יהושע פרוכטר
הרבי מויזניץ. צילום: יהושע פרוכטר



התרגשות בחסידות ויז'ניץ: אחרי שבעה שבועות, האדמו"ר מויז'ניץ חוזר ארצה. היום בשעה 14:50 ינחת מטוסו של הרבי בנתב"ג שיגיע מלונדון.

לראשונה, לבקשת הרבי לא יגיעו חסידים לשדה התעופה לקבל את פניו כהרגלם. החסידים ימתינו לרבי מתחת לביתו ברח' אמרי ברוך 11 בקרית ויז'ניץ שם יקבלוהו בשירה ובריקודים.

(קבלת פנים לאדמו"ר היום בקרית ויז'ניץ)


ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבי היה אמור לשוב בשבוע הבא, אך הקדים את חזרתו בשל נישואי בחורה יתומה מהחסידות, בת הרה"ח ר' קלמן רוט ז"ל מרחובות, שנפטר לפני כמה שנים לאחר המחלה הנוראה ל"ע.

בשעה 21:00 לאחר תפילת מעריב, יתקיים מעמד 'קבלת פנים' בהיכל בית המדרש הגדול 'מרכז חסידי ויז'ניץ' ברחוב שלמה המלך בהשתתפות מאות החסידים.

כזכור, הרבי עבר לפני כחודש וחצי ניתוח מסובך בגבו בבית החולים 'קולומביה' במנהטן. לאחר מכן החלים בניו גרז'י ובפלורידה בדירת הרבי מטאהש זצ"ל ובסוף השבוע שהה הרבי בלונדון. 

בנו של הרבי, הרה"צ רבי חיים מאיר הגר אב"ד חסידי ויז'ניץ בארה"ב, הגיע בשליחות אביו לקנדה להשתתף בסעודת ראש חודש אצל האדמו"ר מטאהש כהכרת הטוב על שהעמיד את ביתו במיאמי לאביו ששהה שם למנוחה בשבועות האחרונים.

לרגל חזרתו של הרבי הולחנו שני שירים חדשים שיושרו הערב לראשונה במעמד ה'קבלת פנים' שגם יהיה מעין סעודת הודיה על הצלחת הניתוח ב"ה.


השיר 'חסדי השם' שהלחין האברך נחמן פולק, לרגל חזרתו של הרבי.
מרכז חסידי ויזניץ קבלת פנים מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד