י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרה משיקה: סדרת חלב מועשר בוויטמין D ובהכי הרבה סידן בקטגוריה

לראשונה בישראל: חלב מועשר BIO, סיבים תזונתיים, ויטמין D והכי הרבה סידן בקטגוריה, בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית • בסדרה החדשנית גם חלב מועשר בחלבון, סידן וויטמין D וחלב דל לקטוז מועשר בסידן ובוויטמין D

חלב טרה, צילום אילוסטרציה: יח"צ
חלב טרה, צילום אילוסטרציה: יח"צ



מחלבת טרה שחרטה על דגלה מובילות בתחומי הבריאות, הטעם והכשרות עם מוצרים ללא חומרים משמרים ומגוון פיתוחים ייחודיים, משיקה סדרת חלב חדשנית במטרה לתת מענה להעדפת הצרכנים לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן בביתם: סדרת החלב המועשר של טרה – המועשרת בסידן ובוויטמין D בכמות הגבוהה ביותר בקטגוריה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

סידן הוא מינרל חיוני הדרוש הן לבנייה של העצמות בגיל הילדות והן לשמירה על חוזק העצם ובריאותה בהמשך החיים. ויטמין D הוא ויטמין החיוני לשמירה על קליטת הסידן בגוף ובעצם, כמו גם על תפקוד השריר.

בשנים האחרונות, מתחזקת המגמה הצרכנית של העדפה ברורה למוצרי מזון, וחלב בפרט, אשר עשירים בסידן, סיבים תזונתיים, ויטמינים וחלבון. סדרת החלב החדשה נותנת מענה להעדפות הצרכנים המחפשים פתרונות פונקציונליים בעלי ערך תזונתי גבוה, במטרה להכניס לביתם תזונה מאוזנת ובריאה.

עם השקת הסדרה, מחלבת טרה שמחה לספק את הביקוש לסוגי חלב מועשר של צרכנים הרגישים ללקטוז, הורים המעוניינים להעניק לילדיהם חלב מועשר לחיזוק העצמות והשרירים ועוד.

סדרת החלב המועשר של טרה בהשגחת בד"צ העדה החרדית כוללת שלושה סוגים, כולם מועשרים בסידן פי 2 (200 מ"ג סידן לעומת 100 מ"ג סידן בחלב רגיל) ובוויטמין D (2 מק"ג ל-100 מ"ל):

1. לראשונה בישראל: חלב 1% שומן מועשר Bio עם סיבים תזונתיים, סידן וויטמין D.

2. חלב 2% שומן דל לקטוז מועשר בסידן ובוויטמין D.

3. חלב 3% שומן מועשר בחלבון (4.3 מ"ג ל-100 מ"ל), בסידן ובוויטמין D.

ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה: "ממחקרים שערכנו עולה כי קיים ביקוש בקרב הצרכנים השומרים על תזונה נכונה ומקפידים על אורח חיים בריא, לחלב מועשר ברכיבים תזונתיים עם תועלות פונקציונליות משמעותיות. סדרת החלב החדשה שלנו מובילה בקטגוריה ברכיבי סידן וויטמין D מול המתחרים, ונותנת מענה לקהל יעד מגוון עם צרכים מגוונים, כאשר כל אחד יכול להתאים לעצמו את סוג החלב המבוקש ולהכניס לביתו תזונה מאוזנת, בריאה וטובה יותר ובכשרות מהודרת ביותר".

מחלבת טרה מזמינה את צרכני המהדרין ליהנות מחלב מועשר ומערכים תזונתיים גבוהים, בטעם מושלם ובכשרות בד"צ העדה החרדית.
חלב טרה וויטמין D

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד