י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הורי הילדים מתכננים הפגנה בכיכר ספרא

לאחר שנחשף ב'בחדרי חרדים' כי ראש העיר מסרב להיפגש עם הנציגים החרדים ולדון עמם בסוגיית המבנה לתלמוד התורה, הנציגים החרדים - החליטו להשיב אש ולהחרים את ישיבת הנהלת העיר • ההורים - החליטו לקיים הפגנה בכיכר ספרא

אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90 צילום: נתי שוחט, פלאש 90



פרסום ראשון: לאחר שנחשף ב'בחדרי חרדים' כי ראש העיר ירושלים ניר ברקת מסרב להיפגש עם הנציגים החרדים בירושלים ולדון עמם בסוגיית המבנה לתלמוד תורה הליטאי בשכונת רמות ב', הנציגים החרדים מסיעות 'יהדות התורה' ו'ש"ס' - החליטו להשיב אש ולהחרים את ישיבת הנהלת העיר שהתקיימה הערב, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כזכור, הסערה פרצה לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף את כינוס החירום שהתקיים ברמות, שבו השתתפו רבני 'דגל התורה' הגר"ד כהן והגר"ב סולוביצ'יק ורבני שכונת רמות.

מלבד עצם הכינוס, 'בחדרי חרדים' חשף את מכתב המחאה החריף ששורטט באותו ערב נגד המינהל החילוני ברמות ונגד הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בראשות מאיר תורג'מן.

הרבנים שירבבו גם את שמו של ברקת במכתב המחאה ודרשו ממנו להציג במיידי פתרון להעדר מבנה לילדי הת"ת בשכונת רמות ב', זאת לאחר שהוועדה המקומית לא אישרה שימוש במבנה החורג הנוכחי.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', ברקת זעם על הנציגים החרדים וטען כי הם הטעו את הרבנים ואת הציבור, לדבריו, "הבטחתי לרבנים ואקיים. ילד אחד לא ייזרק לרחוב. החלטת הוועדה המקומית לא הייתה בידיעתי", טען.

בעקבות זעמו, סירב ראש העיר להיפגש עם הנציגים החרדים, כאמור, בתגובה, היום החליטו להחרים את ישיבת הנהלת העיר שצפויה להתקיים הערב וזאת כאות מחאה על תגובת ראש העיר.

עדכון: 20:25

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי באופן חריג, הורי ומנהלי הת"ת ברמות ב' - מתכננים לקיים השבוע הפגנה בכיכר ספרא בהשתתפות התלמידים הילדים, לטענתם, "עקב המשך אחיזת העיניים ודיבורים ללא מעשים. אולי כך יבין ראש העיר שמדובר בילדים אמיתיים שמגיע להם אפילו שהם חרדים".
ניר ברקת חרדים ירושלים רמות מאבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד