י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כפר סבא: אישה כבת 40 נהרגה מקריסת מנוף

סמוך לאתר בנייה בכפר סבא, בשעות אחה"צ (ראשון), מנוף קרס על אישה כבת 40 ששהתה ברכבה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, נאלצו לקבוע את מותה. צוות זק"א מטפלים בגופה ובממצאים

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה



סמוך לאתר בנייה בכפר סבא, בשעות אחה"צ (ראשון), מנוף קרס על אישה כבת 40 ששהתה ברכבה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, נאלצו לקבוע את מותה.

בשעה 16:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על חלק ממנוף שנפל ופגע ברכב בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 40 - נהגת הרכב.

סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אסי דבילנסקי שהגיע מהראשונים למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב מעוך ועל הכביש את חלקי המנוף שפגעו ברכב. מחוץ לרכב שכבה אישה כבת 40 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה בשטח."

בנימין ונגדלר חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנהגת רכב כבת 40 ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שמנוף עגורן קרס מאתר בניה שבסמוך על רכבה. למרבה הצער נקבע מותה בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבלה. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתה מתחת המנוף שפגע בה ומחץ אותה למוות".

צוות זק"א מטפלים בגופה ובממצאים.
קריסת מנוף כפר סבא אישה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד