י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בני ברק: חרדי פוטר מעבודתו וניסה לתקוף ילדה קטנה

תושב בני ברק נעצר בחשד שניסה לתקוף ילדה קטנה תושבת העיר בבניין בו היא גרה - לאחר שפוטר מעבודתו • בראיון ל'בחדרי' מספרים שכן: "תמיד היה מגיע לנקות כשכל הבניין מלא בילדים"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ביום שישי האחרון נעצר חרדי אב לארבעה תושב בני ברק, בחשד שניסה לתקוף ילדה בת 7, החשוד נעצר על ידי המשטרה והודה במקום שניסה לתקוף אותה.

החשוד, שעובד כמנקה בניינים ניסה לתקוף את הילדה בבניין סמוך לזה שניקה זמן קצר לפני כניסת השבת.

כשסיים לנקות את הבניין אותו הוא מנקה כל שבוע - קיבל החשוד את התשלום מוועד הבית שהודיע לו כי הוא לא רצוי אצלם יותר וכי הוא מפוטר.

החשוד יצא מהבניין ונכנס לבניין סמוך. הוא ראה ילדה בת 7 משחקת יחד עם אחותה, הוא ניגש אליה, תפס אותה והתחיל למשוך אותה לכיוון הקומות העליונות. הילדה שהוכתה בהלם החלה לבכות, אחותה הקטנה רצה אל ביתה וצעקה לאבא שלה שאחותה הגדולה בוכה ומישהו נמצא בבנין, האבא רץ החוצה וראה את החשוד עם הבת שלו, החשוד ניסה לברוח והאבא צעק לעזרה, אחד השכנים בבניין יצא לרדוף אחריו ותפס אותו תוך שהאבא מזעיק את המשטרה, המשטרה הגיעה ועצרה את החשוד שהודה במעשה.

אחד השכנים מספר ל'בחדרי חרדים' כי "המנקה הזה תמיד היה מגיע לנקות כשכל הבניין מלא בילדים, לא הבנתי אף פעם למה הוא מגיע כשיש ילדים שמשחקים בבנין, קשה ככה לנקות".

הוא ממשיך: "לאחר כמה פעמים שהוא הגיע בזמן הזה, העירו לו והוא אכן הפסיק להגיע בזמן שהילדים משחקים, אבל הוא חזר שוב ביום שישי האחרון בשעות שהילדים משחקים, וניסה לתקוף את הילדה. אם אחות של הילדה לא היתה מתעשתת ורצה להגיד לאבא שלה, אני לא רוצה לחשוב איך זה היה נגמר".
תקיפת ילדה חשוד עצור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד