י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

משעשע: הפרה לקחה את החוק לידיים - וברחה לשוחטים

על רקע הצעת החוק בפולין שלא לאפשר שחיטת בעלי חיים - ברחה לבית מטבחיים פולני פרה, היא שחתה אגם שלם וכעת מתבצרת על אי • כוחות כיבוי אש שניסו לתפוס אותה - העלו חרס בידם

פרה. צילום אילוסטרציה: pixabay
פרה. צילום אילוסטרציה: pixabay



על רקע הצעת החוק בפרלמנט הפולני לאסור שחיטה כשרה, אחת הפרות במדינה לקחה את הצעת החוק צעד קדימה, וברחה מהאנשים שרצו לקחת אותה לבית המטבחיים.

כשעובדי המשחטה ניסו להעלות אותה למשאית, היא החלה לברוח ודהרה לעבר גדר, עובד שניסה לעצור אותה שבר את ידו ונחבל בצלעותיו, ה'סקיי-ניוז' שדיווח על המקרה ציין גם שהעובדים התעלמו מההמלצה לירות לעברה חץ הרדמה.

הפרה דהרה לכיוון האגם, ואם מישהו חשב שהמים ירתיעו אותה - הוא טעה, היא שחתה באגם שנמצא בדרום פולין קרוב לגבול עם צ'כיה, היא עלתה על החוף של אי באזור - שהפך לבית החדש שלה.

הרפתן, בעליה של הפרה ניסה במשך שבוע להחזיר את הפרה, אבל לא הצליח - וויתר. כעת, הוא מטפל בה באי ומוודא שיש לה מספיק אוכל.

לאחר שבוע הוא ניסה לקחת אותה בסיוע של כוחות כיבוי אש, הוא ניסה להזיז את הפרה העקשנית, אך כמו בסיפור של 'יוחנן בן תורתא' - כאשר כבאים התקרבו אליה בסירה היא שחתה כחמישים מטרים לחצי האי השני.

פאוול גוטובסקי, סגן מפקד כוחות הכיבוי אמר שהם לא יכולים להתקרב יותר מ-70 מטר לפרה כי היא כל כך מפוחדת.

פוליטיקאי מקומי, פאבל קוקיץ, הציע להציל את הפרה הגיבורה ממוות, הוא אמר: "אם כל האזרחים יראו נחישות כמו הפרה הזאת אז פולין תהיה מדינה הרבה יותר משגשגת, אני לא צמחוני, אבל האומץ והרצון להילחם על החיים של הפרה הזאת לא יסולא בפז, לכן החלטתי לעשות הכל כדי לדאוג לפרה למקום בטוח, ולהבטיח לה מוות טבעי".
פרה שחיטה פולין בריחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד