י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המצב הבטחוני: האשה חיללה שבת; זה מה שהבעל עשה

בעל תשובה המתגורר בקריות, שגילה כי אשתו שוחחה בטלפון עם אמה בעקבות המצב הביטחוני, נשך אותה לדבריה באצבע וזרק לעברה בקבוק מים שלא פגע בה. בהמשך אמר לה "את תראי מה יהיה לך, שאת משתמשת בטלפון בשבת" • הבעל נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים

צילום. מנדי הכטמן, פלאש 90
צילום. מנדי הכטמן, פלאש 90 צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90



לפני כשבוע בשבת לפנות בוקר, מל"ט אירני חדר לשטח ישראל מגבול סוריה - והופל על ידי מסוק קרב. בתגובה לחדירה, מטוסי F-16 של חיל האוויר תקפו את המשגר ממנו נשלח המל"ט. במהלך התקיפה, בוצע ירי של עשרים טילי נ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר - ממנו נפגע אחד המטוסים, הטייסים נטשו וניצלו, אך ה-F-16 התרסק בקיבוץ הרדוף בגליל התחתון.

במהלך האירוע, הופעלו מערכות האזעקות בישובי הצפון. בעל תשובה המתגורר בקריות, חזר לביתו לאחר תפילת שחרית וגילה כי אשתו שוחחה בטלפון עם אמה בעקבות המצב הביטחוני. בתגובה לכך שהיא חיללה שבת, כך לטענתה, הוא נשך אותה באצבע וזרק לעברה בקבוק מים שלא פגע בה. בהמשך אמר לה "את תראי מה יהיה לך, שאת משתמשת בטלפון בשבת".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי עוד במהלך השבת, האישה צלצלה למשטרה אולם בעלה יצא מהבית לבית הכנסת והמשטרה עזבה את המקום. לאחר צאת השבת כשבעלה שב הביתה, התקשרה שוב למשטרה ובעלה נעצר לחקירה בתחנת משטרת זבולון. במהלך העימות בתחנת המשטרה בין בני הזוג, אמר הבעל לאשתו "תראי מה את עושה, תבטלי את התלונה".

מחלקת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד הבעל, על תקיפה הגורמת חבלה - נשיכה, איומים והדחה בחקירה. עם הגשת כתב האישום ביקשו במחלקת התביעות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, אולם בית המשפט לא קיבל את הבקשה והורה על שחרורו של הבעל בתנאים מגבילים, הכוללים הרחקה מאשתו ומעצר בית לילי.

עו"ד אברהם סופר, פרקליטו של הבעל מטעם הסנגוריה הציבורית, אומר ל'בחדרי חרדים' כי הנאשם מכחיש את המתואר בקשר לאלימות וטוען כי תלונתה של אשתו - סתמית, ונובעת מהיעדר יכולתה לשמור שבת כפי שהתייבה במועד הנישואין. באשר לאיומים שיוחסו לו בכתב האישום, טוען פרקליטו כי במילותיו "את תראי מה יהיה לך, שאת משתמשת בטלפון בשבת" לא התכוון לאיים עליה שהוא יפגע בה, אלא שהקדוש ברוך הוא יעניש אותה על חילול השבת.
כתב אישום בעל תשובה המצב הבטחוני נשך חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד