כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הכוכב התרגש: החרדים לא מפסיקים לבוא

השחקן והסטנדאפיסט נדב אבקסיס המלווה את אמו המבוגרת לטיפולים רפואיים בבית החולים, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בהתרגשות רבה על הפעילות של המתנדבים החרדים בבית החולים: "כל חמש דקות מגיעה מתנדבת מ'עזר מציון' חרדיות כולן, להציע אוכל, חינם אין כסף. כל שבוע ככה; מרק חם, עוגה, כריך"

צילום: יחידת הצילום שיבא
צילום: יחידת הצילום שיבא



השחקן והסטנדאפיסט המפורסם נדב אבקסיס, מגיע מידי שבוע עם אמו המבוגרת לבית החולים 'תל השומר' לצורך טיפולים רפואיים שהיא עוברת.

היום (שני) צייץ אבקסיס בחשבון הטוויטר שלו בהתרגשות רבה על הפעילות של המתנדבים החרדים בבית החולים, תוך שהוא מציין כי "חשוב לראות את הצד הטוב של המגזר ולא רק את הצד הרע".

וכך הוא כתב: "‏משמיצים את הציבור החרדי בלי סוף, פשיסטים, קיצוניים. כרגע עם אמא בטיפול בתל השומר באחת המחלקות. כל חמש דקות מגיעה מתנדבת מ'עזר מציון' חרדיות כולן, להציע אוכל, חינם אין כסף. כל שבוע ככה; מרק חם, עוגה, כריך. עכשיו הגיעו תלמידי ישיבת 'נחלים' לשמח לקראת פורים. מרגש".

הציוץ של אבקסיס גרף מאות לייקים ושיתופים ועורר שיח חיובי בטוויטר, כאשר הגולשים משבחים את פעילות המתנדבים החרדים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר נדב אבקסיס: "אני מגיע לבית החולים עם אמא שלי מידי שבוע ל'תל השומר' לצורך טיפולים רפואיים שהיא עוברת, ואני רואה הרבה מתנדבים מהציבור החרדי שנרתמים לעזור לחולים מא' ועד ת' - אוכל, לשמח, ועוד. והכל בחינם".

לדבריו: "חשוב שהציבור הכללי יראה את הצד הטוב של החרדים, ולא רק צד שלילי כל הזמן".

לסיום מבקש אבקסיס מגולשי 'בחדרי חרדים': "אני מבקש מעם ישראל שיתתפללו לרפואת אמא שלי, מרים בת אסתר".
נדב אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד