י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לראשונה במוזיקה החסידית: אלבום עם חודש אחריות

הזמר החסידי עמיחי שפיגלר משיק את אלבום הבכורה שלו 'על הר גבוה', ומשחרר הבטחה: "אני בטוח שתאהבו אותו, אין לי ספק בכך. אם אתם לא רגועים יש לכם שלושים יום להתחרט ולקבל את התמורה בחזרה" • המלחמה בהעתקות, האם זה הפתרון?

לראשונה במוזיקה החסידית: אלבום עם חודש אחריות



'עולה על הר גבוה': בכל שבוע מפציע אמן חדש ומשיק אלבום, אבל רק אמן אחד מציע את ההצעה המקורית הבאה: מורידים את האלבום או קונים מקורי, ואם לא אהבתם – כספכם יוחזר לכם!

לאמן הזה קוראים עמיחי שפיגלר. הוא שחרר בעבר מספר סינגלים שהתקבלו באהדה, ובימים אלו הוא משיק את אלבום הביכורים שלו - 'העל הר גבוה', המכיל אחד עשר לחנים שחיבר והלחין במגוון סגנונות, כשלכולם הוא מעניק את קולו המתקתק.

שפיגלר הצעיר, בן 27 בסך הכל, הוא נכד לגדול חזני ניו ג'רזי בעבר, מאיר שיקר, ממנו ינק את שורשיו המוזיקליים ואהבתו לשירה והלחנה.

את האלבום החדש עיבד המוזיקאי יואלי דיקמן, שמעיד כי מדובר באחת ההפקות המושקעות ביותר עליהם עמל בשנה האחרונה: "עמיחי הוא יוצר בנשמה ומבין היטב איך השיר אמור להתבצע. באופן טבעי זה דרש ממני להיות יצירתי ולספק תוצאה מוזיקלית ייחודית".

אחד השירים באלבום חובר על ידי המלחין והמעבד יובל סטופל, לרגל בר המצווה של עמיחי שפיגלר, ובאלבום עמיחי שב ומבצע אותו לצד אחיו מתן.

"יצאתי לדרך מתוך מטרה להביא שמחה לעם ישראל", מספר שפיגלר. "זה מה שאני עושה על הבמה וזה מה שביקשתי להעביר באמצעות האלבום. אני חושב שזו הסיבה לתוצאה מופלאה, שזוכה להערכה מכל מי שנחשף לחומרי האלבום".

על ההחלטה לאפשר הורדה של האלבום ולרכוש עותק מקורי רק במידה שאהבתם, הוא אומר "יש לי סיבה טובה להאמין שכל מי שיקשיב לאלבום יתחבר אליו מיד, ולכן החלטתי להעניק 'כיסוי ביטוחי'. זה לא גימיק, זו הידיעה שמדובר במוצר מושקע ומופק היטב".

עם זאת, שפיגלר מגביל את האחריות ל-30 ימים בלבד. באלבום מופיעים דרכי ההתקשרות עם שפיגלר לשם תוכלו להפנות את התרשמותכם ובקשת ההחזר במידה ולא התחברתם.

'על הר גבוה' יגיע במהלך סופ"ש הקרוב ותחילת שבוע הבא לחנויות המוזיקה והספרים המובחרות והינו מופץ בארץ ובחו"ל ע"י חברת ההפצה ניגון מיוזיק.

להנאתכם מצורף שיר הנושא ״על הר גבוה״ בדואט של עמיחי ומתן שפיגלר.


עמיחי שפיגלר על הר גבוה ביטוח כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד