י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"אפס ספרדים" • ההודעה שמסעירה את הרשת

"נופש איכותי עם 0 משפחות ספרדיות", זו ההודעה שקיבלה אורית שוהם ראבד כשביקשה המלצות בפייסבוק לנופש איכותי לקראת חג הפסח: "ראיתי וחשבתי שאני הוזה, זו לא ההודעה היחידה".

התגובה אותה קיבלה אורית שוהם ראבד. צילום: Pixabay
התגובה אותה קיבלה אורית שוהם ראבד. צילום: Pixabay

 

 

 

,
אורית שוהם ראבד, דוגמנית חרדית ואושיית רשת מוכרת, פרסמה בדף הפייסבוק שלה בקשה להמלצות לנופש בחו"ל בחג הפסח. בין ההודעות שהיא קיבלה הייתה המלצה לנופש ייחודי, המתגאה ב"משפחות איכותיות - 0 ספרדים"

"פרסמתי פוסט בפייסבוק שאני מחפשת נופש לפסח וקיבלתי לא מעט תגובות והודעות" מספרת אורית שוהם ראבד ל'בחדרי חרדים', "קיבלתי לא מעט תגובות בסגנון, שדיברו על נופש ללא ספרדים, לא את כולן יכולתי לפרסם, אבל בין אלה שכן, פרסמתי את זו שנראתה לי ההזויה ביותר".

וכך היא כתבה לה: "שלום אורית, אנחנו נוסעים עם חברת ** כל שנה אנחנו נוסעים איתם: אוכל בלארג'יות והילדים מועסקים כל דקה. משפחות איכותיות ו-0 ספרדים!!! נופש שקט, בלי צעקות של בני דודינו".

ראבד הגיבה לה: "לא מכירה אותך אישית, אבל אני בשוק ממך. 0 ספרדים? בני דודינו? חמודה אנחנו ב-2018".



הפוסט של ראבד גרף עשרות לייקים ותגובות זועמות מצידם של הגולשים "להקיא. מזעזע. דוחה".

"ראיתי וחשבתי שאני הוזה" אומרת ראבד ל'בחדרי חרדים', "שתבחר זו ששלחה לי את המודעה עם מי היא רוצה להיות, אבל לכתוב את זה בכזו צורה מפורשת, כאילו זה הייחודיות של הנופש המוצע?"

זו לא ההודעה היחידה שקיבלה אורית בה הוצעו נופשים שהייחודיות שלהם היא בכך שיש מעט משפחות ספרדיות. אחת מההודעות הייתה מוקלטת: "תקשיבי, בואי ל***, תהיינה שם רק 50 משפחות של אנשים איכותיים, את יודעת עדינים, 2 או 3 משפחות ספרדיות ולא יותר."

"אני מרגישה קצת לא נעים בשביל הבחורה ששלחה את ההודעה אלי באופן פרטי, אבל היא כתבה את זה בפירוש, כאילו זה הייחודיות של הנופש. אפילו חזרתי אחורה אל הפוסט המקורי לבדוק אם רמזתי שם באיזושהי דרך שאני מחפשת נופש לאשכנזים בלבד, אבל ממש לא", אומרת ראבד ל'בחדרי'.

אורית שוהם ראבד פסח נופש בחו''ל פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד