כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

המועמד לפרס הבינלאומי הפיק לישיבה קליפ לפורים • צפו

ישיבות רבות משקיעות לא מעט זמן בייצור חומרים מוזיקליים לקראת פורים, אולם נדמה שהישיבה הגבוהה בסאו פאולו בברזיל - הציבה רף חדש • קליפ פורים מושקע במיוחד, בשם 'לה פיאסטה', הופק לקראת החג העליז, כשעליו חתום מפיק העל שי פישמן, שזכה בעברו בפרסים בינלאומיים ומועמד לפרס הגדול בעולם בתחום - ה'גראמי' • צפו בתוצאה

המועמד לפרס הבינלאומי הפיק לישיבה קליפ לפורים • צפו



שי פישמן, הוא שהפיק השנה את קליפ פורים, של הישיבה הגבוהה בסאו פאולו, ברזיל. שי הוא מלחין, מפיק ומנהל מוסיקלי, אשר זכה במספר פרסים בינלאומיים, ביניהם פרס האמי המפורסם, וכעת מועמד לפרס הגראמי.

פישמן ביקר בברזיל בהזדמנויות שונות, על מנת לקדם את הופעותיה של הלהקה אותה הוא מנהל, להקת "ווקה פיפל" המפורסמת, בה משלבים האמנים מוסיקה בסגנון ה"אקאפלה" עם פעימות של 'ביט בוקס'.

המפיק הנודע קיבל את ההזמנה שנשלחה אליו בשנה שעברה, לבוא ולהכיר מקרוב את הישיבה הגבוהה בסאו פאולו. הוא התרשם מסביבת הישיבה, אשר בה יכולים התלמידים לשלב לימודים אקדמאיים במקביל ללימוד התורה.

הוא החליט לכבד את התלמידים בהשתתפותו באופן פעיל בניהול והפקת הקליפ השנתי של פורים, שזכה לשם 'לה פיאסטה'. שיתוף הפעולה המשמח בין תלמידי הישיבה והבמאי המוזיקלי המפורסם, הביאו לתוצאה הבאה. אהבתם?



קרדיטים:
Compositor e produtor: Shai Fishman
Direção: Sruli kacowicz
Filmação e Edição: Thales Cardoso
Cantores: Dani Gamerman, Rafel Ribak, Moishe Kraus, Moishe Berge
שי פישמן ישיבה גבוהה סאו פאולו ברזיל פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד