י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכירו את הענף המצליח הבא - ובואו לרכוש בו ידע מקצועי

לאור התפתחות הענף: התמקצעות בנדל"ן ורכישת ידע מקצועי בתחום זה הדבר הבא • בין הנושאים שמצאנו במסגרת הלימודים הנדרשים הם: יזמות, שיווק, ניהול, מיסוי מקרקעין, תמ"א 38, קבוצות רכישה, יעוץ משכנתאות ועוד • ד"ר חיים זיכרמן: "השאיפה היא להעלות את הנדל"ן קומה מבחינת המקצועיות והרמה הלימודית והמעשית"

לימודים, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
לימודים, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

 


תחום הנדל"ן, זה ענף שהולך ומתפתח ויש בו מחסור בעיקר בתוך העולם החרדי. הציבור מאד מתעניין בנדל"ן אבל לא תמיד יש לו את כל הרקע הדרוש. מבדיקה בשטח ניתן לראות כי יש דרישה לא מבוטלת לאנשי מקצוע רציניים בתחום. השאלה היא היכן ניתן ללמוד מקצוע כזה על כל סעיפיו? שהרי בוודאות אלו לימודים שיניבו תוצאות כלכליות טובות.

מבדיקה שערכנו מצאנו כי הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו מציע מסלול לימודים חדש של תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון או בשיווק ובתוספת לימודי תעודה בנדל"ן.

"הרעיון הוא שבאונו מקימים בי"ס למקצועות הנדל"ן", מסביר ד"ר חיים זיכרמן, מנהל אקדמי של הקמפוסים החרדים בקריה האקדמית אונו, "אנחנו מכשירים אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן, ונותנים תשתית פורמלית כשהמטרה היא לתת מגוון רחב של מקצועות בתחום. כי נדל"ן הוא הרבה מאד מקצועות החל מתיווך, איזון וניהול פרויקטים ייעוץ משכנתאות ועד יזמות וניהול".

תחום הנדל"ן הוא במסגרת לימודי תעודה?

הסטודנטים לומדים לתואר ראשון במינהל עסקים במימון או שיווק ובנוסף לומדים לימודי תעודה על התואר בכל מה שקשור לתשתית של נדל"ן. הם ממש מתמקצעים ולומדים בין היתר את כל התשתית המימונית, המשפטית והתכנונית לצורך הכרה של פרויקטים נדלניים. אלו שיסיימו 3 שנים תואר בעצם יצאו עם תשתית מקצועית מאד רחבה בין כיזמים או כרוכשים פרויקטים. מכרזים – איך קוראים. התוכנית נועדה להכשיר כאלו שרוצים להיות בתחום כעצמאיים או כשכירים.

"המרצים שלנו באים מהתחום ומביאים את הניסיון שלהם מהשטח", מוסיף ד"ר זיכרמן, "בנוסף אנחנו מקיימים שיתופי פעולה, לדוגמא יועץ משכנתאות בנוסף על הלימודים לתואר הוא יכול תוך כדי התואר להתחיל לעבוד בבנק שאנחנו במשא ומתן איתו לשיתוף פעולה. תעודות נוספות יהיו בשיתופי פעולה עם גופים גדולים".

אתה רואה הצלחה לנרשמים?

אני חושב שזו תהיה הצלחה גדולה מאד, כי אלו אנשים שיכולים להתקבל לעבודה באופן מיידי עם ידע נרחב מאד בתחום. זה לא קורס קצר בנושא אחד, זה מאד מעמיק בכל הקשת הרחבה של עולם הנדל"ן. הם מקבלים את כל הכלים הניהוליים , חוקי התכנון והבניה, תמ"א 38, משכנתאות, קריאת חוזים, מכירים אישי מפתח בתחום ועוד. לימודי הנדל"ן מעניקים את הידע הנדרש בכדי להשתלב בשוק העבודה בתחומים אלו ולהתפתח בהם.

מסלול הלימודים הייחודי מיועד לגברים ומתקיים בקמפוס ירושלים ובקמפוס אור יהודה. זה הזמן להירשם למכינות הייעודיות ולהצטרף למחזור הלימודים הקרוב.

לפרטים נוספים: 072-393-0412 

אונו לימודים נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד