כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

זוהר ממשיך להתעקש: "מה שעושים לנתניהו - כמו רצח רבין"

לאחר שאתמול עורר סערה כשהשווה בין רצח ראש הממשלה יצחק רבין לבין חקירותיו של ראש הממשלה נתניהו, מבהיר היום ח"כ מיקי זוהר כי אין בכוונתו לחזור בו מדבריו: "התקשורת חוברת לשמאל ומעלילה על ראש הממשלה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90 צילום: Yonatan Sindel/Flash90



כולם נגד כולם: ח''כ מיקי זוהר לא מתנצל. לאחר שאתמול הוא השווה בין רצח ראש הממשלה יצחק רבין לבין חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זוהר הבהיר היום כי אין בכוונתו לחזור בו מדבריו שעוררו סערה.

לדבריו של זוהר בגלי צה"ל: "במדינה דמוקרטית מחליפים את השלטון בקלפי - התקשורת חוברת לשמאל ומעלילה על ראש הממשלה".

זוהר גם התייחס לחשד לפיו ניר חפץ, יועץ התקשורת המקורב למשפחת נתניהו, הציע לשופטת הילה גרסטל מינוי ליועמ"ש בתמורה לסגירת התיק נגד שרה נתניהו: "נשמע לי מופרך לגמרי. לא שמעתי שהשופטת גרסטל הגישה תלונה על הצעה לשוחד, ואם כן והמשטרה לא הדליפה את זה עד עכשיו - באמת מחיאות כפיים".

כאמור, אתמול עורר זוהר סערה לאחר שהשווה בין חקירות נתניהו לרצח רבין, בראיון לרדיו חיפה אמר זוהר כי "מה שעושים לנתניהו - כמו רצח רבין. עושים לנתניהו הכול למעט ליטול את חייו".

לדבריו של זוהר: "אנחנו בנקודה שבה אנחנו רואים מצב שבו יש רצח פוליטי של ראש ממשלה שכלול כמובן ברדיפה פוליטית. בעיניי מה שעושים לראש הממשלה זה רצח פוליטי".

זוהר הוסיף כי "מבחינתי מה שהיה בשנת 1995 לא פחות חמור מהיום. מה שעושים לבנימין נתניהו, למעט נטילת חייו, לו ולמשפחתו, זה רצח תרתי משמע. כן, אני משווה את רצח רבין למה שעושים לראש הממשלה. אני משווה בין הדברים, כי מה שעושים לראש הממשלה, עושים לו הכול למעט ליטול את חייו, זה מה שעושים כדי להראות - הנה הצלחנו להדיח את ראש הממשלה מתפקידו לא בדרך דמוקרטית".

זוהר הסביר את דבריו: "הרי מה עשו עם רבין, בא רוצח מתועב, והוציא את ראש הממשלה מתפקידו באמצעות לקיחת חייו, בצורה לא דמוקרטית, בצורה בזויה, שעליה הוא נאסר לכל חייו, זה מה שעושים לראש הממשלה בנימין נתניהו, למעט נטילת חייו. עושים הכול כדי להוציא אותו מתפקידו, בלי לבחול בשום אמצעים, ולכן זה לא פחות חמור בעיניי".
בנימין נתניהו מיקי זוהר יצחק רבין חקירות תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד