ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הרבי הורה לבחור להבריא: היום - התארס

לפני שבע שנים נפצע יענקי באורח אנוש בפירוק אוהל ענק בברוקלין, היום התארס עם בת גילו • כשהרבי מסטמאר הגיע לבקרו הוא הורה לו "להבריא" יענקי השיב "אמן"

יענקי שטיין  (באדיבות המצלם)
יענקי שטיין (באדיבות המצלם)



בחודש כסלו תשע"ב נפצע הנער יענקי שטיין, חסיד סאטמר, במהלך פירוק האוהל הגדול שנבנה ב'ארמרי' בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין לרגל מעמד 'יום ההצלה' של הרבי בעל ה'ויואל משה' מסאטמר זצ"ל, הערב, (שלישי) הוא התארס בשעה טובה.

יענקי, פונה אז במצב אנוש לבית החולים Bellevue במנהטן ורבים העתירו בתפילה עבורו. כפי שדווח אז ב'בחדרי חרדים' יענקי כיום בן 23 היה שקוע בתרדמת ולא הגיב לאנשים שסביבו.

האדמו"ר מסאטמר אף הגיע לחדרו בבית החולים, וקרא: "יענקי, אני כאן". "יענקי פקח את עיניו והחל להזיז מעט את ידיו ורגליו. הרבי קרא לעברו שוב ואמר "יענקי, הושט לי את ידך" - ויענקי הרים את ידו הימנית. לאחר מכן ביקש הרבי כי ילחץ את ידו ויענקי לחץ את יד הרבי.

החסידים סיפרו אז כי "הרופאים ההמומים הגיעו בריצה וסירבו להאמין למתרחש. הם הבהילו במהירות את הרופא האחראי על המחלקה בה יענקי מאושפז והוא ביקש מהרבי שידבר שוב אל יענקי כי הוא חפץ לראות את תגובת החולה".

"הרבי ביקש שוב מיענקי ללחוץ את ידו, יענקי הסב את עיניו אל פני הרבי ולחץ בחוזקה את ידו. הרבי קרא אליו 'אם אתה שומע אותי, אני מורה לך להיות בריא וחזק'. ההתרגשות אחזה בנוכחים כשהחולה השיב בשפה רפה 'אמן'".

הערב לאחר שבמשך השנים החלים לגמרי מהפציעה הקשה, הוא התארס בשעה טובה עם הכלה למשפחת אפל מחסידי סאטמר, יענקי שתה לחיים עם החברים בברוקלין וסיפר שוב את נס ההצלה שלו ב'יום ההצלה' של האדמו"ר רבי יואל מסאטמר זצ"ל על הברכה וההוראה של הרבי שביקרו בבית החולים.

לנו לא נותר אלא - לאחל מזל טוב.
יענקי שטיין סאטמר יום ההצלה תפילות אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד