כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כצפוי: שלמה פילבר חתם על הסכם עד מדינה

כפי שפורסם הערב, חתם הלילה מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר על הסכם עד מדינה • על פי ההסכם יעיד פילבר נגד נתניהו ולא יקבל עונש מאסר בפועל

פילבר בבית המשפט. צילום: פלאש 90
פילבר בבית המשפט. צילום: פלאש 90



מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ומקורבו של נתניהו שלמה פילבר חתם הלילה (שלישי) על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות. על פי הדיווח הערב ב'כאן 11', פילבר, לא ירצה עונש מאסר בפועל.

כזכור, פילבר נעצר שלשום בחשד למרמה, קבלת דבר במרמה, הפרת אמונים, עבירות בניירות ערך ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך עד ליום חמישי הקרוב.

על פי הסכם עד המדינה: בעדותו יטען המנכ"ל לשעבר כי ראש המשלה הורה לו להעניק לבזק הטבות. בעקבות ההטבות העניק שאול אלוביץ', מנכ"ל בזק ואתר החדשות 'וואלה' סיקור אוהד באתר לראש הממשלה ולאשתו.

כזכור, סנגורו, עו"ד יובל נחמני, טען בדיון בהארכת מעצרו ביום ראשון כי פילבר כבר נחקר בנוגע לחשדות אלה בעבר: "פילבר הוא עובד הציבור היחיד שנחקר בפרשה בגלגולה הראשון. הטענה היתה שהוא סטה מהשורה בכך שנתן הקלות לבזק, אבל פילבר טען שכשבוחנים את ההחלטות שלו באופן מהותי, הרשות אינה מצליחה להצביע על חוסר התאמה או ענייניות".

זה אינו מעצרו הראשון של פילבר, שכן הוא נעצר גם בפרשת בזק, ממצאי החקירה ברשות ניירות ערך העלו חשד ממשי שהוא פעל בצורה שיטתית, מכוונת ומתמשכת כדי להעביר לבזק מסמכים מסווגים וניירות עמדה פנימיים, תכתובות ומסמכים מדיונים פנימיים.

פילבר, על פי החשד, הסתיר זאת מהגורמים המקצועיים והמשפטיים של משרד התקשורת. עוד עלה בחקירת בזק הראשונה כי אנשי בזק נהגו להעביר לפילבר את עמדתם על גבי המסמכים שהדליף להם והוסיפו עליהם תיקונים.
פילבר נתניהו הסכם עד מדינה חתימה תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד