כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אחיו של פרקליט הצמרת: היהלומן ר' צבי יצחק וינרוט ז"ל

לפנות בוקר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה, היהלומן ר' צביקה וינרוט ז"ל, אחיו של עורך הדין הנודע יעקב וינרוט יבדל"ח, והוא בן 68 בפטירתו הלוויתו תצא בשעה 12:30 מביתו ברמת גן מכריו מספרים ל'בחדרי' על "בעל חסד גדול שפיזר מהונו לצדקה והתנהג בהצנע לכת"

אחיו של פרקליט הצמרת: היהלומן ר' צבי יצחק וינרוט ז"ל



ברוך דיין האמת: לפנות בוקר (רביעי) נפטר ר' צבי יצחק (צביקה) וינרוט ז"ל, אחיו של פרלקיט הצמרת עורך הדין ד"ר יעקב וינרוט והוא בן 68 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בנתניה בכ"ח כסלו תש"י לאביו ר' משה אהרן וינרוט ז"ל, משפחה מיוצאי פולין. בימי חורפו למד בישיבת 'היישוב' בתל אביב והיה לאחד התלמידים השקדנים.

לאחר נישואיו לבתו של הנגיד ר' יצחק וקסלר מבלגיה, שימש לפרנסתו כיהלומן. במשך כ-22 שנה התגורר בבלגיה סמוך ולפני כ - 15 שנה שב להתגורר בישראל.

לפני תקופה חלה במחלה קשה, ובימים האחרונים מצבו הלך והתדרדר, עד שהבוקר השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב בני משפחתו ומכריו הרבים.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על המנוח: "צביקה, היה איש מיוחד במינו, עניו צנוע, ברוח מן הכבוד - התנהג תמיד בהצנע לכת ביושרה ואמינות. היה בעל חסד גדול ופיזר מהונו לצדקה".

בעבר סיפר בעדות שמסר - איך פתח עם אחיו הבכור יעקב את משרד עורך הדין הראשונה שלו; "אח שלי, בניגוד למשפחה שהיתה בעסקי היהלומים, היה אידיאליסט שרצה לתקן את העולם", קנינו יחד את המשרד הראשון שהיה דירה עלובה ברחוב אבן גבירול בתל-אביב, יעקב היה צריך למעשה הלוואה כי לא היה לו כסף אז קנינו את הדירה בשותפות. ההסכם היה כזה – הוא משפץ את המקום, שהיה עלוב במיוחד, הוא היה צריך לסגור שם מרפסות כי הוא צריך את המקום, ואחר כך הוא שילם לי את שכר הדירה".

יצויין, כי החזיק בתואר 'עורך דין' אך מעולם לא עסק בתחום.

הלוויתו תצא בשעה 12:30 מביתו ברחוב הגלגל 8 ברמת גן ובשעה 15:00 בבית העלמין שיכון ותיקים בנתניה שם ייטמן.

המנוח ז"ל, הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושלושה ילדים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
צבי יצחק וינרוט עורך הדין יעקב וינרוט הלוויה ברוך דיין האמת יהלומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד