כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טרגדיה בויז'ניץ: האברך הצעיר רבי חיים מאיר קינד ז"ל

אבל כבד הבוקר בקרב חסידי ויז'ניץ בארץ ובעולם, עם היוודע דבר פטירתו של האברך שנלחם בגבורה במחלה הנוראה והבוקר הוכרע הותיר אחריו אחד עשר יתומים שרק אחד מהם זכה להשיא ארונו יובא מחר ארצה משפחתו תשב שבעה בארה"ב

טרגדיה בויז'ניץ: האברך הצעיר רבי חיים מאיר קינד ז"ל
pixabay



ברוך דיין האמת: הלילה בשעה 2:00 לפנות נפטר בדמי ימיו הרה"ח רבי חיים מאיר קינד ז"ל, מחסידי ויז'ניץ, לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו בשנים האחרונות והוא בן 42 בפטירתו.

הרב קינד תושב שכונת סנהדיה בירושלים. חלה בשנת תשע"ב במחלה הנוראה, לפני שלש שנים טס לארה"ב כדי לעבור סדרת טיפולים שיחזירו אותו למוטב, אך לדאבון כל לב, השיב הלילה את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל בנו של הרה"ח רבי יהודה צבי קינד שיבדל"ח מחשובי החסידים בקרית ויז'ניץ בני ברק.

הרב קינד ז"ל, היה מתלמידיו המיוחדים של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ ויבלחט"א האדמו"ר, מכריו מספרים על אברך צדיק נסתר שכל חייו ישב והגה בתורה.

בשכונת סנהדריה שימש כגבאי בבית הכנסת מאור חיים, במשך 13 שנה ניהל גמ"ח כספים, היה קם לפנות בוקר ודואג לחדר הקפה בשטיבל למען כל אחד יוכל לשתות.

בשנה האחרונה, לאחר שהוטב מצבו, הוא הוכתר לכהן כר"מ בכולל ויז'ניץ מונסי, כאברך תלמיד חכם משכמו ומעלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שהתייצבה לצד המשפחה בלב ובנפש בעת מצוקתם - בבואם לארה"ב, היא הרבנית סאשא טייטלבוים - אשת האדמו"ר מהר"א מסאטמר. הרבנית דאגה לכל צרכי המשפחה, במשך השנים, בכדי להקל עליהם עד כמה שניתן בעת צרתם.

בן משפחה מספר ל'בחדרי' כי "הרבנית מסאטמר, דאגה וסידרה במשך שלש השנים האחרונות בהם היה ר' חיים מאיר ז"ל בטיפולים, את טובי הרופאים והעסקנים המומחים ברפואה.

בראש השנה האחרון, לאחר שמצבו התייצב לחלוטין ותיפקד טוב, הוא טס לישראל כדי לעשות את הימים הנוראים במחיצת מורו רבו האדמו"ר מויז'ניץ בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, אחד עשר ילדים שמתוכם זכה להשיא רק בן אחד, ובת מאורסת לפני חתונתה.

ארונו יגיע לישראל מחר (חמישי) בבוקר, ומסע הלוויה ייצא מבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

רעייתו וילדיו יישארו לשבת שבעה בארה"ב, אמו ואחיו ששהו בתקופה האחרונה לצידו בבית החולים במנהטן, יטוסו עם המיטה לארץ, ויישבו שבעה בקרית ויז'ניץ.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב חיים מאיר קינד חסידות ויזניץ הלוויה ברוך דיין האמת מחלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד