א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בנט מתכונן ליום שאחרי: "ממשיכים לנהל את המדינה"

בנט יוצא ידי חובת כל השיטות; בשקט בשקט הוא נערך ליום שאחרי עידן נתניהו. מצד אחד, הוא מגבה אותו ומצהיר " עניינים פליליים יוכרעו במערכת אכיפת החוק" ומצד שני מבקר את התנהלותו "לא ראוי שמנהיג יקבל מתנות בסדר גודל שכזה"

בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



למרות שמתחת לפני השטח, שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי', נפתלי בנט, מכין את הקרקע ליום שאחרי נתניהו, וזאת במטרה לרשת את כס ראשות הממשלה, מול המצלמות בנט משדר תמיכה בממשלה הנוכחית, למרות החקירות האופפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהודעה ששלח בנט לפעילי מפלגת 'הבית היהודי' הוא כותב: "אנחנו ממשיכים לנהל את ענייני המדינה כרגיל. כפי שכבר אמרתי, עניינים ערכיים הם לשיקול הבוחר, ועניינים פליליים יוכרעו במערכת אכיפת החוק".

שר החינוך הוסיף במסר לפעילי מפלגתו: "אנחנו מקווים מאד שראש הממשלה ייצא נקי מכל התהליכים, לטובתו ולטובת מדינת ישראל. למיטב שיפוטי ראש הממשלה מתפקד כראוי, ויש לנו ממשלה לאומית טובה שתמשיך להוביל את ישראל".

כזכור, בנט היה הראשון ובשלב הזה גם אחרון ששיגר ביקורת לעברו של נתניהו ואמר כי "לא ראוי שמנהיג יקבל מתנות בסדר גודל שכזה". למרות הביקורת, בנט הבהיר כי הוא ממתין להחלטת היועמ"ש אביחי מנדלבליט בעניני חקירות נתניהו וכי עד אז יש לראש הממשלה את חזקת החפות.
נפתלי בנט הבית היהודי בנימין נתניהו בחירות חקירות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד