י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בצל החקירות: שרה נתניהו הגיעה לשמח ילדים חולים לקראת פורים

כשמסביב חוגגות החקירות, והסערות הפליליות מאיימות על המשך כהונתו של בעלה כראש ממשלה, הגיעה הגברת שרה נתניהו אל בית החולים 'תל השומר' על מנת לחגוג את חג הפורים המתקרב עם ילדים חולי סרטן. במסגרת הביקור אותו יזם ארגון "רחשי לב" פגשה נתניהו את הילדים, שוחחה עימם, יצרה יצירות ואיחלה שיתגברו במהרה על המחלה

ליצן מתנדב משמח ילדים בבית חולים. הדס פרוש/ פלאש 90
ליצן מתנדב משמח ילדים בבית חולים. הדס פרוש/ פלאש 90







רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו השתתפה היום (חמישי) באירוע פורים המסורתי של ארגון ״רחשי לב״ בבית החולים שיבא תל השומר, המלווה ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, בו היא מתנדבת כבר קרוב לעשור.



שרה נתניהו נפגשה באירוע עם מיקה ליפסקר, צעירה חולת סרטן. השתיים הכירו לראשונה לפני 9 שנים במסגרת פעילותה של נתניהו למען ילדים חולי סרטן ומאז הן נמצאות בקשר הדוק. שרה נתניהו הצטרפה לילדים בעמדת היצירה, הצטלמה איתם ושמעה מהם על חוויות הפורים שלהם וההתמודדות עם המחלה. "אני מאחלת לכם רפואה שלמה ושבעזרת הרופאים ובכוח האמונה אתם תצליחו ותתגברו. חג פורים שמח", אמרה נתניהו.

אל נתניהו הצטרף אורי אריאל שר החקלאות והשר הממונה על השרות הלאומי אזרחי וכן מיכל קראוס מנכ"לית מועצת החלב ויחד עם בנות השירות הלאומי אזרחי חילקו משלוחי מנות בריאים מירקות, פירות ומוצרי חלב מתוצרת ישראלית.

שרה נתניהו, השר אריאל וילדי המחלקה.

באירוע הפורים של ארגון "רחשי לב" שהתקיים זו השנה ה- 30 ברציפות השתתפו מאות ילדים חולי סרטן המטופלים בבתי החולים איכילוב ושיבא, ובני משפחותיהם. המוטיב המרכזי שליווה את האירוע השנה היה מופעי קרקס. בין היתר התקיימו בו מופעי לוליינות, מופע אש ג'אגלינג, להטוטנות, דוכני אוכל, יצירה והופעות. על החלק האומנותי הופקד הדוד האהוב במדינה , הלא הוא דוד חיים.

שימי גשייד, מנכ"ל "רחשי לב" אמרה: "מרגש אותנו מאוד לראות את הילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן רוקדים שמחים וצוהלים יחד עם הרופאים שמטפלים בהם. זה היום היחיד שבו רואים את המטפלים והמטופלים מחופשים יחד. אנחנו מייחלים ומתפללים שהכוח שהילדים קיבלו במסיבת הפורים יישאר לנו כל השנה כי כל מה שאנחנו רוצים זה לראות את הילדים בריאים ושמחים. אנחנו ברחשי לב נלחמים בסרטן עם חיוך."

מימין לשמאל: מנכ"ל רחשי לב שימי גשייד, ד"ר איתי פסח, השר אורי אריאל, מיקה ליפסקר, הגברת שרה נתניהו, פרופ' עמוס תורן, מר ראובן גשייד- יו"ר עמותת רחשי לב

אורי אריאל שר החקלאות והשר הממונה על השירות הלאומי אזרחי אמר: "במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, מועצת הצמחים ומועצת החלב אנו מעודדים את הציבור לשלב תוצרת חקלאית טרייה במשלוחי המנות לקראת חג הפורים ואני שמח על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים במטרה לשמח את הילדים עם משלוחי מנות בריאים הכוללים פירות וירקות טריים. אני מודה לגברת שרה נתניהו ולארגון "רחשי לב" על פעילותם המבורכת לאורך כל השנה לצד מתנדבי השירות הלאומי אזרחי ואני קורא לכלל אזרחי ישראל: השנה מרעננים את משלוחי המנות עם פירות וירקות טריים ובריאים".
שרה נתניהו רחשי לב תל השומר שיבא מסיבת פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד