כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מכעיס: שוטר שהיה בשעת הירי - לא עשה דבר

שוטר אמריקאי שהיה בשעת הטבח במתחם בית הספר בו נהרגו גם חמישה יהודים -התפטר בעבודתו כשוטר לאחר שהושעה בעקבות סרטון בו הוא נראה מתגונן מהירי - במקום להגן על התלמידים ולנטרל את היורה

מהטבח בפלורידה.
מהטבח בפלורידה.



השוטר שהוצב מחוץ לבית הספר בפלורידה שבו נרצחו 17 תלמידים ומורים, פוטר מעבודתו לאחר שמצלמות האבטחה הוכיחו כי במשך 4 דקות, עד להגעת כוחות ראשונים למקום - הוא לא עשה דבר כדי לעצור את הטבח הנורא.

השריף היהודי של המחוז - סקוט ישראל אמר, כי "השוטר תפס עמדה הגנתית במהלך הירי ולא נכנס לבית הספר".

סקוט ישראל, הודיע על ההחלטה להשעות את השוטר סקוט פיטרסון לאחר בדיקה מצלמות. בנוסף, עדים טענו כי ראו אותו לא עושה דבר, השוטר עצמו הודה שלא עשה דבר - והוא פוטר מיידית.

"הוא היה צריך להיכנס, לחפש את הרוצח ולהרוג אותו", אמר השריף ישראל.

פיטרסון שהיה חמוש במהלך הירי ולא עשה דבר קיבל הודעה כי הוא מושעה, פיטרסון לא חיכה ובחר להתפטר מיד לאחר שנאמר לו כי הוא מושעה.

השריף ישראל הוסיף ואמר כי מצפיה בסרטון עולה שפיטרסון הגיע לצדו המערבי של בניין 12, שם התרחש מרבית ההרג, הוא תפס עמדה להתגוננות אבל "מעולם לא נכנס".

עוד עולה כי פיטרסון עמד מחוץ לבניין במשך יותר מארבע דקות במהלך הירי, שנמשך כשש דקות עד שהיורה עזב את הנשק וניסה להימלט מהמקום, מלבד להודיע במכשיר הקשר על הירי פיטרסון לא עשה דבר.

כשנשאל על ידי כתבים כיצד הסרטון גורם לו להרגיש, הגיב ישראל: "חולה עם כאבי בטן, והרוס לגמרי"

"זה לא משנה מי נכנס ראשון, לא משנה באיזה סדר נכנסים אמר השריף, "מה שחשוב הוא שכאשר אנחנו אנשי אכיפת החוק מגיעים למקום שיש יורה פעיל, אנחנו חייבים להכנס ולעצור את זה, וזה מה שהיה צריך לעשות".

כזכור, ביום רביעי שעבר תלמיד תלמיד לשעבר בבית הספר, ניקולאס קרוז שמו, טבח והרג 17 תלמידים ומורים, מתוכם חמישה יהודים - ארבעה תלמידים ומורה אחד.
טבח פלורידה בית ספר שוטר השעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד