כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בני ברק: 6 גנבי ושודדי אופניים נעצרו

משטרת מרחב דן עצרה 4 צעירים תושבי בני ברק שעפ"י החשד שדדו אופניים חשמליים באיומי גז מדמיע • 2 מבוגרים נוספים נעצרו בחשד לגניבת אופניים • מעצרם הוארך ונגד חלקם הוגשו כתבי אישום

גנב אופניים שתועד בבני ברק
גנב אופניים שתועד בבני ברק



ארבעה צעירים בני 17-26 נעצרו בחשד לשוד אופניים חשמליים בבני ברק ביום חמישי באמצעות גז פלפל. בנוסף, הוגש כתב אישום נגד שני צעירים שגנבו לפני שבוע וחצי אופניים חשמליים בעיר.

לפני שבוע וחצי התקבל דיווח במשטרה כי אופניים חשמליים שהושארו בפתח בניין ברחוב יהושע בן נון הסמוך למתחם העסקים BBC בבני ברק. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה, דבר שהוביל לאיתור זהותם של החשודים ולמעצרם.

בחיפוש שנערך אצל החשודים, בני 25 מתל אביב ובן 33 מראשון לציון, אותרו האופנים והושבו לבעליהם. החשודים נחקרו במשטרת מרחב דן ומעצרם הוארך מעת לעת. עם סיום גיבוש התשתית הראייתית, הועבר היום חומר הראיות למחלקת התביעות של משטרת ישראל ונגד החשודים הוגש היום (ראשון) כתב אישום במעצר.

בנוסף, ביום חמישי האחרון התקבל במשטרה דיווח על שוד שבוצע ברחוב דב גרונר בבני ברק, גם כן לא רחוק ממתחם BBC. על פי החשד, החשודים הבחינו בצעירים הרוכבים על אופניים חשמייים ודרשו מהם את האופניים באיומים. משסירבו, הותקפו על ידי החשודים ובהמשך הותז לעברם גז פלפל. החשודים שדדו את האופניים וברחו מהמקום.

בעקבות זאת, צוות חקירה מיוחד של משטרת מרחב דן בשיתוף מחלק נוער, פתחו בחקירה הכוללת שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ואיסוף ראיות שהובילו עוד באותו היום את לאיתורם ולמעצרם של חשודים.

החשודים בני 17.5, 18, 20 ו-26 כולם מבני ברק, הובאו לחקירה בתחנת דן ובתום החקירה נכלאו. ביום שישי הובאו החשודים להארכות מעצר בבית משפט השלום ובבית משפט לנוער בתל אביב. מעצרם של הבגירים הוארך עד היום ואלה יובאו להארכת מעצר נוספת. מעצרו של הקטין הוארך עד יום שלישי.
אופניים חשמליים שוד בבני ברק כתב אישום גז פלפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד