כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חשד: קטינה מבני ברק הותקפה באכזריות ע"י אביה החורג

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נערה צעירה מב"ב התלוננה כי אביה החורג תקף אותה במעשים קשים וחמורים. הוא נעצר ע"י המשטרה ומעצרו הוארך שוב ושוב בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום

חשוד בבית משפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בבית משפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: אב חשוד כי תקף במעשים קשים וחמורים את בתו החורגת מבני ברק. הוא נעצר ע"י המשטרה ומעצרו הוארך שוב ושוב, בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

לפני כחודש הוגשה במשטרת מרחב דן תלונה על ידי נערה צעירה תושבת בני ברק, לפיה אביה החורג, בעלה של אמה, תקף אותה בניגוד לחוק ובניגוד לכללי ההלכה.

במשטרה פתחו בחקירה מאומצת וסמויה לאיסוף חומר ראיות, והחשוד במעשה החמור, בן 37 ממרכז הארץ, נעצר והבוא לחקירה. במקביל, עירבה המשטרה את גורמי הרווחה בכדי להבטיח את שלום הקטינה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בתל אביב, והיום לאחר שגובשה תשתית ראייתית, הועבר חומר הראיות לפרקליטות מחוז תל אביב ובכוונתם להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשת מעצר עד תם ההליכים.

"המשטרה תחקור בנחישות ובמקצועיות כדי להגן על הילדים שלנו מכל פגע וכדי למצות מלוא הדין מול פורעי חוק" נמסר מהמשטרה.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים תקיפת קטינה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד