י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קייטרינג חלבי לאירוע מיוחד

רוב רובם של האירועים אשר בהם אנחנו משתתפים אלו אירועים אשר בהם מציעים לנו את האוכל הבשרי. פרגיות, סטייק, בשרים שונים – כל אלו ועוד מרכיבים בדרך כלל את התפריט. האמת היא שזה כבר די נמאס ואפילו משעמם לראות שוב ושוב את אותו האוכל. אז מה דעתכם לעבור לצד השני של המטבח ולהגיש לאורחים שלכם את האוכל החלבי? יותר טעים, יותר מעניין עם הרבה יותר אפשרויות.

תמונה: יח"צ
תמונה: יח"צ



מעניין עם הרבה יותר אפשרויות.
כולנו גדלנו על כך כי אירועים כוללים ארוחה בשרית. לא ניסינו כלל לערער על הקביעה כי נדמה היה לנו כי זה מה שמתאים באירועים ואין חולק על כך. אך בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי חשיבתי בנושא כאשר רבים החלו אט אט להעז ולשנות את המוסכמות והנורמות החברתיות. הם מציעים את המנות החלביות באירועים שלהם ובכך מפתיעים את האורחים באוכל מיוחד וטעים וגם מגוון ומפתיע בו זמנית.
קייטרינג חלבימכל הסיבות שבעולם
כאשר אנחנו בוחרים להגיש לאורחים שלנו את המנות החלביות אנחנו מרוויחים בכך כמה וכמה דברים.
• אוכל יותר טעים – האוכל החלבי הוא יותר טעים ויותר מעודן מהאוכל הבשרי. אז נכון שעל טעם וריח אין להתווכח אך ניתן לקבוע מעבר לכל ספק כי מדובר באוכל חדשני וטעים אשר תמיד יוכל הקהל להתחבר אליו.
• אוכל יותר קל – האוכל הבשרי הוא אוכל כבד ומכביד. לא תמיד בא לנו לאכול את המנות הכבדות הללו. באוכל החלבי יש לנו אפשרויות רבות ובדרך כלל לא יהיו אלו מנות מכבידות כמו המנות הבשריות.
• אוכל יותר מגוון – בצד החלבי יש לנו הרבה מאוד אפשרויות לגיוון. אנחנו יכולים להציע מנות מתוקות לצד מנות מלוחות. קישים, פשטידות, לזניות, מאפים שונים ובקיצור מגוון אדיר של אפשרויות. אם נדבר על אגף הקינוחים הרי ששם יש לנו מגוון ענק של אפשרויות. רפרפות שונות, שייקים, גלידות וכמובן עוגות גבינה מיוחדות.
אז אם גם אתם רוצים לערוך אירוע מיוחד שכל אורח ימצא בו את מנתו האהובה עליו ויצא עם טעמים הכי טובים מהאירוע שלכם – לכו על אירוע בטעמים חלביים.
קייטרינג חלבי אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד