כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עצור נוסף בתיק 4000: החשוד נחקר באזהרה מאז שעות הבוקר

החשוד יובא בשעה 18:00 להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב

שאול אלוביץ', שלמה פילבר, ניר חפץ ובנימין נתניהו. צילום: פלאש 90
שאול אלוביץ', שלמה פילבר, ניר חפץ ובנימין נתניהו. צילום: פלאש 90



עצור נוסף בתיק 4000: החל משעות הבוקר נחקר באזהרה חשוד נוסף בפרשה. החשוד יובא בשעה 18:00 להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

בתיק 4000 נבדק אם נתניהו העניק הטבות ענק לבזק באמצעות איש סודו ומנכ"ל משרד התקשורת שמינה, שלמה פילבר. בתמורה לכך, על פי החשד, הנחה אלוביץ' להטות את הסיקור באתר וואלה שבבעלות קבוצת בזק באופן שיטתי לטובת ראש הממשלה ורעייתו. פילבר חתם השבוע על הסכם עד מדינה, שלפיו יודה כי קיבל הוראות מפורשות מנתניהו לפעול לטובת קבוצת בזק, ובתמורה לא ירצה מאסר בפועל. מעצרם של שאול אלוביץ' ורעייתו הוארך ביום חמישי בחמישה ימים.

בסוף השבוע פירסם העיתונאי אמנון אברמוביץ' כי מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, אמר בעדותו במשטרה - "משפחת אלוביץ' היא משפחת פשע". בנוסף פורסמה בחדשות 10 הודעת וואטסאפ ששרה נתניהו שלחה לאיריס אלוביץ', הנוגעת לסיקור שלה באתר וואלה. "זה לא יכול להימשך ככה. חשבתי שדיברנו על זה. זה נמשך יותר מדי זמן. למה אני צריכה לקרוא באתר שלכם דברים כאלו? תעשי עם זה משהו!", כתבה נתניהו לאיריס אלוביץ', בדרישתה לפטר את עורך האתר אבירם אלעד.

עד כה, נעצרו במעורבות בפרשה שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, אשתו איריס, בנו אור, ניר חפץ, יועץ התקשורת של בני הזוג נתניהו, מנכ"לית בזק סטלה הנדלר ועמיקם שורר, דירקטור בבזק.

בהמשך השבוע צפוי להיחקר באזהרה ראש הממשלה בנימין נתניהו. השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, שכיהן כשר התקשורת, צפוי למסור עדות.
תיק 4000 קבוצת בזק שלמה פילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד