י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המתנה המושלמת: 10 שנים של תפילות וזכיה כפולה

רבקה שטיינברג, אמא לארבעה מירושלים קיוותה מאוד לזכות בילד נוסף. כשבחרה להשתתף בהגרלה על השם החדש של המלונית בבית החולים שערי צדק, היא לא שיערה שתזכה בשני הדברים: תינוקת מתוקה אחת ולילה חינם במלונית החדשה של בית החולים - כי השם שהציעה, עלה בהגרלה

חדר לידה ב'שערי צדק'. צילום: שערי צדק
חדר לידה ב'שערי צדק'. צילום: שערי צדק





רבקה שיינברג מירושלים לא האמינה שתזכה בהגרלה ואחר כך לא האמינה שתזכה לממש את הזכיה בהגרלה, זה היה נראה מופרך מדי. לפני כשנה פתחו בבית החולים שערי צדק מלונית יולדות חדשה. בית החולים החליט להיעזר בקהל הרחב למציאת שם למלונית החדשה ומבין מאות השמות שנכנסו להגרלה, זכה השם שהציעה שיינברג. כך נולדה המלונית וכך זכתה רבקה שיינברג בלילה חינם במלונית.

אך רבקה שיינברג לא חשבה שתוכל לממש את הזכיה לצערה. היא הייתה כבר בת 43 ומאז הלידה האחרונה שלה עברו למעלה מ-10 שנים, במהלכן ניסתה להרות בשיטות שונות - דיקור, טיפולי הפריה ותרופות, אך למרבה הצער לא הושג היריון תקין. הצוות הרפואי שטיפל בה אמר לה כי אין ברירה וכי מפאת גילה המתקדם, יש להפסיק את הטיפולים למרבה הצער. למרות זאת, רבקה בחרה להשתתף בהגרלה כתחביב כיוון שהיא אוהבת להשתתף בהגרלות ותו לא.

"כאשר התייעצתי עם בני המשפחה לגבי שם הולם למלונית, בתי אמרה לי: 'אמא, אבל את לא תוכלי לממש את הזכייה!'", סיפרה רבקה, "עניתי לה שבעזרת ה', כשתהיה הזדמנות, נדע איך לממש אותה ושלחתי את השם עליו חשבתי".

רבקה לא שיערה את השינויים הגדולים שעתידים לקרות לה לאחר ששלחה את השם עליו חשבה. כחודשיים לאחר שליחת השם, גילתה רבקה בבדיקה ביתית, שנגד כל הסיכויים, היא ככל הנראה בהריון.


רבקה שיינברג ובתה התינוקת. צילום: דוברות שערי צדק

"בשל גילי המתקדם, חששתי כי ההיריון לא יחזיק מעמד. אך ברוך ה' מהלך ההיריון היה תקין, כולל כל הבדיקות השגרתיות שיצאו אף הן תקינות ולאט לאט התקווה ללידה קלה ולתינוק בריא גברה.

כחצי שנה מאוחר יותר נתבשרנו כי השם אותו שלחתי הוא הזוכה בהגרלה ושלושה חודשים לאחר מכן נולדה לנו בתנו החמישית, תינוקת מתוקה להפליא עמה זכינו לבלות ב'פינוקית'". חלקה רבקה בהתרגשות.
שערי צדק פינוקית אם ובת יולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד