י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המחדלים ממשיכים להחשף: 4 שוטרים הסתתרו בזמן הירי

הטבח בבית הספר בפלורידה עדיין מככב בסדר היום האמריקני ושורת המחדלים סביב אותו אירוע מתארכת ומסתעפת מידי יום ביומו - ביממה האחרונה מתפרסם, כי ארבעה שוטרים הסתתרו מאחורי במקום להכנס לבית הספר ולחתור למגע מול הרוצח

מזירת הטבח בפלורידה
מזירת הטבח בפלורידה



ארה"ב סוערת: ארבעה שוטרים פחדנים הסתתרו בזמן שהרוצח טבח בתלמידים.

הרצח בפלורידה לפהי כעשרה ימים ממשיך להסעיר את ארה"ב וביממה האחרונה מתברר מחדל נוסף, לפיו ארבעה שוטרים עמדו מחוץ לבית הספר בזמן שהרוצח טבח, היריות נשמעו היטב מחוץ למבנה, אבל אף לא אחד מתוך ארבעת השוטרים נכנס פנימה כדי לעצור את הטבח.

רק לאחר ארבע דקות תמימות, נכנסו שני שוטרים לתוך המבנה וחיפשו את הרוצח.

בתוך כך, הפוליטיקה השתרבבה גם לאסון הנורא הזה, כאשר חברי קונגרס ומחוקקים רפובליקנים דורשים ממושל פלורידה, לפטר את השריף היהודי סקוט ישראל, לאחר שלטענתם נכשל כשלון חרוץ בטיפול במסע הטבח של הצעיר ניקולאס קרוז בן ה-19.

רק בסוף השבוע שעבר פורסם בארה"ב, כי אחד השוטרים בשם סקוט פיטרסון הסתתר מאחורי מכונית משטרה ולא נכנס למבנה, אתמול פורסם בכלי תקשורת בארה"ב, כי שלושה שוטרים נוספים הסתתרו מאחורי רכבים.

כאמור, רק לאחר 4 דקות מאז החל הטבח - נכנסו שני שוטרים וחיפשו את הרוצח. אז הוא כבר סיים לירות, הניח את הנשק על הריצפה ויצא יחד עם תלמידים מהמבנה, בנסיון להיבלע ביניהם, אך שוטר שהגיע למקום ממחוז אחר זיהה אותו על פי התיאור שניתן ועצר אותו.

השוטר סקוט פיטרסון התפטר מיד לאחר שנחשף במצלמות האבטחה כי הוא הסתתר, שלושת השוטרים האחרים שהסתתרו, עדיין לא התקבלה החלטה לגביהם.

השוטר כריס קרופורד, שטיפל בכמה פצועים לפני שהגיעו חובשים, אמר כי הוא מצא עשרות תלמידים שהתבצרו בתוך כיתה, קרופורד נאלץ לדחוף את תג הזיהוי שלו מתחת לדלת כדי לשכנע את התלמידים שהסתתרו ונעלו את הדלת שהם יכולים לצאת, התלמידים שניצלו לא האמינו לשוטר שקרא להם מחוץ לדלת ואמר להם שהם בטוחים.

"הייתי צריך לנהל עם התלמידים משא ומתן, אבל אני לא מאשים אותם" אמר השוטר.

כבר שעות לאחר הטבח, פורסמה בכלי התקשורת ההתנהלות הכושלת של ה-FBI שקיבל מספר פעמים התרעות לגבי כוונת הרוצח אך לא עשה דבר, חבריו של הרוצח סיפרו שהם התריעו כמה פעמים שהוא מתכנן לרצוח, הרוצח העלה סרטון ליוטיוב שבו הוא אומר בפירוש שהוא רוצה להפוך "לרוצח מקצועי שיבצע טבח בבית ספר". אדם שראה את הסרטון העביר את הסרטון לסוכנות ה-FBI, הסוכנות לא עשתה דבר מלבד לשאול כמה שאלות את האדם ששלח את הסרטון - דבר שעורר כעס בקרב רבים בארה"ב.
טבח בבית ספר פלורידה ניקולאס קרוז מחדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד