י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נציגי הבנק השתתפו בטקס חלוקת מחשבי למידה לילדים

נציגי בנק מרכנתיל השתתפו בטקס חלוקת מחשבי למידה לילדים בשכונת רמות בירושלים

אילוסטרציה. צילום: פוטו BY, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פוטו BY, פלאש 90



במסגרת פעילותו הענפה של בנק מרכנתיל למען הקהילה, הבנק שותף מזה כעשור בפרויקט 'מחשב לכל ילד', המאפשר לילדים לרכוש מיומנויות שימוש במחשב, כדי שאלה יסייעו בקידום ופיתוח חשיבה יוצרת, התפתחות הילד והעלאת דימויו העצמי. בימים האחרונים התקיים טקס להענקת מחשבים לכ-50 ילדים בשכונת רמות בירושלים.

בטקס שהתקיים במרכז להב"ה ברמות לקחו חלק נציגי הנהלת עמותת "מחשב לכל ילד" ומ"מ מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים ר' גרשון בינט. את בנק מרכנתיל ייצג בטקס, שאול בביש, ע. למנכ"ל ומנהל אזור ירושלים והדרום בבנק, אשר בדבריו התייחס לחשיבות שהבנק רואה בשותפות בפרויקט חינוכי – לימודי זה: .

"בנק מרכנתיל חוגג השנה 100 שנים להיווסדו, אלה 100 שנים של בנקאות ועסקים ובמקביל גם שנים של עשייה חברתית וקהילתית רבה ומגוונת של הבנק והעובדים. השותפות שלנו בבנק מרכנתיל עם פרויקט "מחשב לכל ילד" משתלבת היטב עם המדיניות שלנו בתחום החברתי- קהילתי. מרגש ומשמח לייצג את בנק מרכנתיל בטקס ואני מברך על בחירתנו להיות חלק מפרויקט זה. מרכנתיל רואה בתמיכה בחינוך מנוף לקידומו של דור העתיד", אמר בביש וציין כי "הגדלנו השנה את גובה תרומתנו לפרויקט זה עימו אנו חוגגים כבר עשור של שיתוף פעולה. אני רואה לפני חבורה נבחרת של ילדים עם פוטנציאל ויכולת מוכחים ולכן אני גאה על המעמד ומברך על בחירת בנק מרכנתיל להיות חלק מפרויקט זה" .
מרכנתיל מחשבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד