ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בש"ס חגגו יום הולדת לדרעי: "שמח להיות האשכנזי היחיד בחדר"

בישיבת הסיעה, חגגו אנשי ש"ס מסיבת יום ליו"ר דרעי שהיום מלאו לו 59 שנים, יחד עם כניסת הח"כ החדש דני סיידא שיושבע היום לח"כ נתניהו במסיבה: "אני זוכר את השר דרעי ב-96, כבר אז היה שר שהתנהל כוותיק ושולט. מאז שום דבר לא השתנה. עצתו תמיד שקולה ונבונה"

בש"ס חגגו יום הולדת לדרעי: "שמח להיות האשכנזי היחיד בחדר"



היום (שני), בישיבת הסיעה, חגגו אנשי ש"ס מסיבת יום ליו"ר התנועה השר אריה דרעי שהיום מלאו לו 59 שנים, יחד עם כניסת חבר הכנסת החדש דני סיידא שיושבע היום לח"כ.

שרים וחברי הכנסת מש"ס השתתפו במסיבת יום ההולדת. בין המשתתפים: ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון, שר החינוך נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד, שר הכלכלה אלי כהן, שר התחבורה ישראל כץ, יו"ר האופוזיציה בוז׳י הרצוג, יו"ר 'המחנה הציוני', סגן שר הבינוי ז'קי לוי, שר התיירות יריב לוין ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט.



ראש הממשלה נתניהו אמר במסיבת יום הולדת: "אני זוכר את השר דרעי ב-96, כבר אז היה שר שהתנהל כוותיק ושולט. מאז שום דבר לא השתנה. עצתו תמיד שקולה ונבונה".

בוז'י הרצוג אמר: "שמח להיות האשכנזי היחיד בחדר, מברך את ח"כ דני סיידה על כניסתו לתפקיד אך מקווה שזו תהיה קדנציה לא ארוכה".

השר ישראל כץ אמר: "השר דרעי הוא חבר הקבינט הרציני ביותר שיש. אני אומר זאת על דעת ראשי הצבא, השב"כ והמוסד. השר דרעי מביא איתו חוכמה, ניסיון ואחריות".

השר יריב לוין אמר: "השר דרעי הוא המנוסה ביותר בפוליטיקה. נותן לנו שקט. אני זוכה ללמוד ממנו. אני רוצה לאחל לך שגם שנה הבאה נחגוג לך יום הולדת עם אותה כנסת ואותה ממשלה".

השר יואב גלנט אמר: "אם יש מישהו שאפשר ללמוד ממנו בכנסת ובממשלת ישראל זה מהשר דרעי".

השר כחלון אמר: "אתמול בילינו 6-7 שעות בקבינט. הניסיון והחוכמה שלך זה משהו שאי אפשר להסביר. כשהתחלת הייתי אולי בבר מצווה. יש לנו משברים גדולים והשר דרעי תמיד המגשר".

אבי גבאי אמר: "הייתי איתו שנה בממשלה, הוא אחד האנשים החכמים ביותר שפגשתי בחיי. תמיד חושב לפני כולם ומבריק".

השרה איילת שקד אמרה: "מקווה שהשותפות עם השר דרעי תמשיך עוד שנים רבות".
אריה דרעי יום הולדת שס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד