כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חשיפת 'בחדרי' • יו"ר הכנסת אדלשטיין התנצל בפניו של הרב עמאר

פרסום ראשון: בשיחת טלפון שקיים יו"ר הכנסת אדלשטיין עם רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר - הוא ביקש להתנצל על המקרה החריג שנחשף קודם לכן ב'בחדרי חרדים' • ח"כים: "אנו מוחים על ביזוי תלמידי חכמים. מקרה שכזה אסור שיקרה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
צילום: Yonatan Sindel/Flash90



פרסום ראשון: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התנצל הערב (שני) בפניו של רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר על המקרה החריג שנחשף קודם לכן ב'בחדרי חרדים', על כך שהרב עמאר לא הורשה להיכנס למשכן הכנסת, ונאלץ להמתין כ-40 דקות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אדלשטיין שוחח עם הרב עמאר בטלפון וביקש להתנצל על המקרה, כמו"כ, הוא ביקש מרבה של ירושלים, שלהבא, אנשיו, יהיו בקשר עם לשכת יו"ר הכנסת, כדי שדבר כזה לא יישנה חלילה שוב.

כזכור, הרב עמאר הגיע להשתתף באירוע הקמת שדולה חדשה שמטרתה לשמר את בתי הקברות היהודיים בעולם. הראשל"צ הוזמן כאורח כבוד, אך בשל טעות טכנית של המזמינים, אישורי הכניסה לא הונפקו והרב נאלץ להמתין כ- 40 דקות מחוץ לשערי הכנסת, עד שעזב את המקום.

עוד בעיצומו של האירוע, ביקש ח"כ אורי מקלב – מנחה האירוע – להתנצל בפני רבה של ירושלים, לדבריו, "דבר כזה לא ישנה בעתיד".

בנוסף, נודע ל'בחדרי חרדים', כי חברי כנסת נוספים ממספר סיעות הבית, התקשרו היום לראשון לציון, להתנצל על המקרה החמור, לדבריהם, "אנו מוחים על ביזוי תלמידי חכמים. מקרה שכזה אסור שיקרה. צריך לבדוק איך דבר כזה אירע".
יולי אדלשטיין הרב שלמה משה עמאר הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד