ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

ליברמן ממשיך להתבצר בעמדתו נגד חוק הגיוס: "יתקל בהתנגדות נחרצת"

ליברמן ממשיך הבוקר בדף הפייסבוק שלו, לחמם את המערכת הפוליטית סביב חוק הגיוס שהח"כים החרדים מבקשים להעלות בטרומית כבר ביום רביעי כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי'

ליברמן. (צילום:פלאש 90)
ליברמן. (צילום:פלאש 90)



גם הבוקר (שלישי) שר הביטחון, אביגדור ליברמן מבהיר כי סייעתו 'ישראל ביתנו' תתנגד לחוק הגיוס שהוגש אתמול בכנסת על ידי המפלגות החרדיות וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים, "תתקל בהתנגדות נחרצת של כל חברותינו וחברינו בממשלה ובכנסת", כתב שר הביטחון.

לדבריו ליברמן: "בעניין גיוס החרדים עמדת ישראל ביתנו ברורה ושקופה. אנו נתמוך אך ורק בחקיקה שיגבש הצוות המקצועי שהוקם במשרד הביטחון".

הוא הוסיף כי "בפגישתי הראשונה עם הצוות אמרתי לו "לי כמו לכל הפוליטקאים יש אג׳נדה פוליטית ואני מבקש להתעלם ממנה. אני מבקש מכם לשמור על אג׳נדה אחת ויחידה - צה״ל וביטחון אזרחי מדינת ישראל". כחברה בקואליציה, ישראל ביתנו מוכנה להתפשר ולהתגמש בנושאים רבים חוץ מנושא אחד - ביטחון מדינת ישראל".

ליברמן מאיים ומבהיר כי "לכן כל ניסיון להביא הצעה פוליטית בנושא טעון זה תתקל בהתנגדות נחרצת של כל חברותינו וחברינו בממשלה ובכנסת. אני מקווה שכולם יצליחו להתעלם משיקולים אלקטורליים ולהצמד אך ורק לשיקולים ביטחוניים".

כזכור, אתמול נחשף ב'בחדרי חרדים' כי חוק הגיוס וחוק יסוד ערך לימוד תורה, עלו ואושרו בנשיאות הקואליציה לקריאה טרומית ביום רביעי, בהתנייה שעל החוקים יהיה לעבור קודם בועדת שרים לענייני חקיקה.
חוק הגיוס אביגדור ליברמן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד