ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

תלמיד הישיבה מכר נפצים בפנימייה - ונעצר

תלמיד ישיבה חשובה משכונת בית וגן בירושלים נעצר לאחר שמכר נפצים כשהוא מאחסן אותם בישיבה • באמצעות הווטסאפ הוא הפיץ מחירון מסודר, שכלל אף הנחות לכמויות גדולות • הבחור החשוד נעצר ע"י בלשי המשטרה והובא לחקירה

מחירון ונפצים. צילום: דוברות המשטרה
מחירון ונפצים. צילום: דוברות המשטרה צילום: משטרת ישראל





תלמיד ישיבה חשובה בירושלים נעצר לאחר שמכר נפצים מסוכנים בוואטסאפ ואחסן את הנפצים בישיבה.

לפני כשבוע, בפעילות משטרתית כנגד מפיצי משחקים מסוכנים, בדגש לתקופת ימי הפורים, התברר לחוקרי המשטרה כי בן 23, תלמיד ישיבה חשובה משכונת בית וגן בירושלים, מנהל מערך הפצת נפצים מסוכנים דרך אפליקציית המסרים וואטסאפ, באמצעותו הפיץ מחירון מסודר, שכלל אף הנחות לכמויות גדולות.

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת הפעילות, הופעל סוכן משטרתי שיצר קשר עם בחור הישיבה, והזמין אצלו מגוון נפצים מסוכנים. הסוכן, קבע מפגש עם המוכר בסמוך להר הרצל, לא הרחק מהישיבה בה לומד הבחור. השניים נפגשו ומיד לאחר ביצוע העסקה, ניתן האות והחשוד נעצר על ידי בלשי המשטרה.

לאחר מעצרו, כך מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים', הגיעו מספר כלי רכב של ימ"ר ירושלים לפנימיית הישיבה בה לומד הבחור בשכונת בית וגן, וכשהוא אזוק, הובל על ידי השוטרים לדירה. בחיפוש שנערך במקום, נמצאה כמות גדולה של נפצים וצעצועים מסוכנים.

הבחור החשוד הובא לחקירה בתחנת משטרת עוז, שם נחקר בחשד למכירת צעצועים מסוכנים. במחירון שהפיץ הבחור בוואטסאפ, ישנה רשימה של הפריטים המסוכנים אותם הוא מכר. פיצות, כדורגל, טייגר, שרקן, מקל סבא, רמאדן, קקטוס וכוכב.

מחירון. צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל מפעילים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, המסייעים כמדי יום להביא למעצרם של עבריינים במגוון הרחב של התחומים ובמהלך השנה, בדגש על ימי הפורים המשטרה פועלת למגר את תופעת מכירת צעצועים מסוכנים.



"כל עבריין שינסה את 'מזלו' בסחר והפצה של נפצים וצעצועים מסוכנים, ויעמיד במבחן את יד החוק הארוכה של משטרת ישראל, יתקל בתגובה נחושה, במעצר וחקירה למיצוי מלוא חומרת הדין עמו" נמסר מהמשטרה.

נפצים מסוכנים לפורים משטרת ישראל בית וגן תלמיד ישיבה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד