כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

על רקע התיעוד שנחשף ב'בחדרי': נתניהו סירב להיפגש עם החרדים

ליברמן ממשיך להתבצר בעמדתו, גם בכולנו עושים קולות של התנגדות - והמשבר סביב 'חוק הגיוס' מתרחב • ראש הממשלה סירב לפגוש את הנציגות החרדית הבכירה - בכך מעמיק הקרע בין הליכוד לחרדים, כפי שנחשף בתיעוד הוידאו מישיבת הסיעה

על רקע התיעוד שנחשף ב'בחדרי': נתניהו סירב להיפגש עם החרדים
פלאש 90



ראש הממשלה בנימין נתניהו סרב להיפגש היום (שלישי) עם ראשי המפלגות החרדיות ולדון עימם בסוגיית חוק הגיוס שצפוי לעלות להצבעה מחר במליאת הכנסת בקריאה טרומית, לפחות על פי דרישת המפלגות החרדיות.

סירבו של נתניהו מעמיק את הקרע שנפער בין המפלגות החרדיות לליכוד, זאת לאחר תיעוד הווידאו שנחשף מוקדם יותר היום ב'בחדרי חרדים', בו מאשימים חברי הכנסת מ'יהדות התורה' את הליכוד ואת השר יריב לוין ב"תעמולה נגד חוק הגיוס".



בווידאו שנחשף נשמע ח"כ מקלב מספר לחבריו: "יריב לוין שולח לי הודעה: 'מה זה, השתגעתם?. אתם מפוררים את הליכוד. אמרתי לו: עם כאלה חברים לא צריך שונאים". בתגובה לדברים אמר ח"כ משה גפני: "צריך להודיע שאנחנו לא עומדים בתקציב". אמר ועשה. גפני הודיע על ביטול ההצבעות על תקציב המדינה בוועדת הכספים ליום ראשון ושני.

כזכור, הבוקר המשיך השר אביגדור ליברמן להתבצר בעמדתו נגד חוק הגיוס וכתב: "בעניין גיוס החרדים עמדת ישראל ביתנו ברורה ושקופה. אנו נתמוך אך ורק בחקיקה שיגבש הצוות המקצועי שהוקם במשרד הביטחון".

שר הביטחון הוסיף כי "בפגישתי הראשונה עם הצוות אמרתי לו "לי כמו לכל הפוליטקאים יש אג׳נדה פוליטית ואני מבקש להתעלם ממנה. אני מבקש מכם לשמור על אג׳נדה אחת ויחידה - צה״ל וביטחון אזרחי מדינת ישראל". כחברה בקואליציה, ישראל ביתנו מוכנה להתפשר ולהתגמש בנושאים רבים חוץ מנושא אחד - ביטחון מדינת ישראל".

ליברמן איים והבהיר כי "לכן כל ניסיון להביא הצעה פוליטית בנושא טעון זה תתקל בהתנגדות נחרצת של כל חברותינו וחברינו בממשלה ובכנסת. אני מקווה שכולם יצליחו להתעלם משיקולים אלקטורליים ולהצמד אך ורק לשיקולים ביטחוניים".
חוק הגיוס הליכוד החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד