י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"אתם שוחטים אותנו, תעשי עם זה משהו": הסמס של שרה נתניהו לאיריס אלוביץ'

חדשות 10 פירסמו אמש התכתבות בין אשת ראש הממשלה לאשתו של שאול אלוביץ', שבה מתלוננת נתניהו על אופן הסיקור באתר וואלה. ראש הממשלה: "מדובר בהמשך מסע ההדלפות המגמתיות והשקריות"

  • י"ד אדר התשע"ח
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



במהדורה המרכזית של חדשות עשר נחשפו אמש (רביעי) התכתבויות בין שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, לבין איריס אלוביץ', אשתו של בעל השליטה בבזק - שבהן דורשת נתניהו מאלוביץ' לשנות סיקור באתר וואלה.

מהירים ובלי קשקושים - חפשו TheMarker בטלגרם (להורדה באנדרואיד, להורדה באייפון)

"אתם הורגים אותי, שוחטים אותנו, איזה מין אתר זה?", נכתב בין היתר במסרונים ששלחה נתניהו לאלוביץ'. "אתם הורסים את המדינה, מה זה צריך להיות? תשנו את זה. תעשי עם זה משהו, אתם בעלי האתר, ושזה יקרה מהר".

ביום שישי הקרוב ייחקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסגרת תיק 4000. לפי דיווחים בכלי התקשורת, רעייתו עשויה להיחקר במקביל.

מראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמסר: "מדובר בהמשך מסע ההדלפות המגמתיות והשקריות, שנועדו לפגוע בראש הממשלה ובממשלת הליכוד באמצעות פגיעה ברעייתו שדמה הותר. ואחר כך עוד טוענים שאין הדלפות".

שלשום קבע בית המשפט כי איריס אלוביץ', שחשודה במסגרת החקירה, תשוחרר למעצר בית של 10 ימים. השופט אסר עליה ליצור קשר עם גורמים הקשורים לחקירה והורה לה להפקיד התחייבות עצמית של 100 אלף שקל, הפקדה במזומן של 50 אלף שקל וערבות צד ג', שתיחתם על ידי אחותה.

במקביל הוארך שלשום בשבעה ימים מעצרו של שאול אלוביץ'. אתמול דחה בית המשפט את הערעור שהגיש על ההחלטה להאריך את מעצרו. אלוביץ' הגיש את הערעור בעקבות פרשת המסרונים בין השופטת, רונית פוזננסקי כץ לבין עו"ד ערן שחם-שביט.
שרה נתניהו איריס אלוביץ בזק וואלה חקירת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד